X-factor star

Иви Адаму - 16 годишната гръцка ученичка, която взриви X-factor в родината си (по-дoбрата версия на Music Idol):



ΗΒΗ ΑΔΑΜΟΥ - "Α-Γ-Α-Π-Η"
Στίχοι: Γιάννης Δόξας
Μουσική: Λεωνίδας Χαντζάρας, Keely Hawkes, Brad Howell)

Πες μου ναι
Για δες
Ναι
Πες μου ναι.
Με τα μάτια σε ρωτώ κι απαντήσεις θέλω
Πες ναι
Μόνη εγώ αν σ'αγαπώ
Τελειώσαμε εδώ oh oh
Δως μου ότι ζητώ
Γλυκό μου μυστικό
Τώρα πες μου σ'όλα, ναι
ΑΛΦΑ ΓΑΜΑ ΑΛΦΑ ΠΙ ΚΑΙ ΗΤΑ
πως μας πάει αυτή η λέξη κοίτα
πριν να πούμε πάλι καληνύχτα
πες μου - πες μου Ναι
ΑΛΦΑ ΓΑΜΑ ΑΛΦΑ ΠΙ ΚΑΙ ΗΤΑ
πρίγκιπα μου ότι θέλεις ζήτα
το όνειρο μου αν σ'εσένα βρήκα
πες μου - πες μου Ναι
Ας μην χάνουμε καιρό
πρέπει εγώ να ξέρω - πες ναι
έφτασα στον ουρανό
αστέρι να σε βρώ - oh oh
Κράτα με σφιχτά
στη ζεστή σου αγκαλιά
στο φιλί σου εγώ να ζω - Ναι
ΑΛΦΑ ΓΑΜΑ ΑΛΦΑ ΠΙ ΚΑΙ ΗΤΑ
πως μας πάει αυτή η λέξη κοίτα
πριν να πούμε πάλι καληνύχτα
πες μου - πες μου Ναι
ΑΛΦΑ ΓΑΜΑ ΑΛΦΑ ΠΙ ΚΑΙ ΗΤΑ
πρίγκιπα μου ότι θέλεις ζήτα
το όνειρο μου αν σ'εσένα βρήκα
πες μου - πες μου Ναι

-Κοιτα πως μας πάει αυτή η λέξη - πες μου
πήγα στα αστέρια να σε βρώ-
πες μου Ναι

ΑΛΦΑ ΓΑΜΑ ΑΛΦΑ ΠΙ ΚΑΙ ΗΤΑ
πως μας πάει αυτή η λέξη κοίτα
πριν να πούμε πάλι καληνύχτα
πες μου - πες μου Ναι
ΑΛΦΑ ΓΑΜΑ ΑΛΦΑ ΠΙ ΚΑΙ ΗΤΑ
πρίγκιπα μου ότι θέλεις ζήτα
το όνειρο μου αν σ'εσένα βρήκα
πες μου - πες μου Ναι

ΑΛΦΑ ΓΑΜΑ ΑΛΦΑ ΠΙ ΚΑΙ ΗΤΑ
πως μας πάει αυτή η λέξη κοίτα
πριν να πούμε πάλι καληνύχτα
πες μου - πες μου Ναι
ΑΛΦΑ ΓΑΜΑ ΑΛΦΑ ΠΙ ΚΑΙ ΗΤΑ
πρίγκιπα μου ότι θέλεις ζήτα
το όνειρο μου αν σ'εσένα βρήκα
πες μου - πες μου Ναι.

Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи