Подкрепа

Ако харесвате гръцката музика и сайтът Ви допада бихме се радвали ако подкрепите нашето усилие да Ви запознаваме с най-новото от гръцката музикална сцена.

Mожете да го направите чрез дарение през ПейПал на стойност 2 долара.

Или чрез банков превод на долната сметка:

Първа Инвенстиционна Банка:

IBAN: BG71FINV915010BGN0AUM6

В полза на: Мартин Руменов Линков

Ще бъда откровен с Вас, парите Ви най-вероятно ще отидат за закупуване на метакса и узо за екипа, но поне цяла седмица ще вдигаме наздравици във ваша чест.



1 коментара:

Анонимен каза...

Здравейте,много ми хареса тази страница.Аз изключително много се дразня на българските версии особено когато им лепнат някви безмислени текстове,но съм забелязала,че българите винаги казват "абе тя нашта версия е по-яка" та ми стана интересно как така защитавате гръцката музика аз винаги съм я защитавала но мога да твардя,че има някаква причина за това и тя е че баща ми е грък и съм отраснала с тази музика и просто ми е любопитно как българи ще оплюват българските певци и защитават други не че е лошо аз съм твърдо за оригинала както казах чисто любопитство!!!

Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи