Το αίμα μου

Το αίμα μου - Θάνος Πετρέλης

Μαχαίρι αγάπη μου κρατούσες
Που κάρφωσες σε μένανε
Και το αίμα που έτρεχε κοιτούσες
Δεν είχες αίμα δει ποτέ

Κόκκινο, δεν ήταν κόκκινο
Είχε το χρώμα τ' ουρανού
Και την αγάπη ενός τρελού
Κι έσταζε έτσι όπως έσταζε
Έπαιρνε σχήματα τρελά
Θύμιζε εσένα φοβερά

Το αίμα μου - Στίχοι/Μουσική: Φοίβος
Πρώτη εκτέλεση: Θάνος Πετρέλης

Το αίμα μου μπορούσα εγώ
Για σένανε να δώσω
Το είναι μου και την ψυχή
Να σου τα παραδώσω
Μα εσύ ποτέ δεν μπόρεσες
Να μ' αγαπήσεις τόσο

Μαχαίρι αγάπη μου κρατούσες
Που κάρφωσες σε μένανε
Και το αίμα που έτρεχε κοιτούσες
Δεν είχες αίμα δει ποτέ

Κόκκινο, δεν ήταν κόκκινο
Είχε το χρώμα τ' ουρανού
Και την αγάπη ενός τρελού
Κι έσταζε έτσι όπως έσταζε
Έπαιρνε σχήματα τρελά
Θύμιζε εσένα φοβερά

Το αίμα μου μαρμάρωσε
Στο παγερό σου αντίο
Κι η καρδιά μου πάγωσε
Και έσπασε στα δύο

My Blood

I could give my blood
To you
My being and my soul
To deliver them to you
But you never could
Love me that much

You took a knife my love
That you prickled in me
And you watched my blood flowing
You haven't seen blood before

Red, it wasn't red
It had the color of heaven
And the love of one of insane
And it drippled, the way how it drippled
It took crazy forms
It remembered you horribly

My blood turned into marble
In your stone-cold goodbye
And my heart froze to death
And broke in two

Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи