Άλλη μια φορά

Άλλη μια φορά - Πέγκυ Ζήνα

Άλλη μια φορά εσύ φως και σκοτάδι
σφαίρα και χάδι
Άλλη μια φορά μαζί γέλιο και δάκρυ
μίσος κι αγάπη όλα είσαι εσύ
εσύ ό΄τι πονάει ό΄τι μετράει
άλλη μια φορά σε θέλω εδώ
κι ας χάνω εγώ

Στίχοι: Βίκυ Γεροθόδωρου
Μουσική: Δημήτρης Κοντόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Πέγκυ Ζήνα

Είναι η αγάπη σου ένα παιχνίδι παίζω χάνω
μέσα στο χάρτη σου πάω ταξίδι κι αν το χάνω
κρύβω τις λέξεις μου μα στη σιωπή μου πάντα μένεις
μέσα στις σκέψεις μεσ΄τη ζωή μου πάλι μπαίνεις

Άλλη μια φορά εσύ φως και σκοτάδι
σφαίρα και χάδι
Άλλη μια φορά μαζί γέλιο και δάκρυ
μίσος κι αγάπη όλα είσαι εσύ
εσύ ό΄τι πονάει ό΄τι μετράει
άλλη μια φορά σε θέλω εδώ
κι ας χάνω εγώ

Τι κι αν προσπάθησα να σε ξεχάσω όχι είπα
σ' ό,τι κι αν κέρδισα σ΄ότι κι αν χάσω πάλι ήρθα

Άλλη μια φορά εσύ φως και σκοτάδι
σφαίρα και χάδι
Άλλη μια φορά μαζί γέλιο και δάκρυ
μίσος κι αγάπη όλα είσαι εσύ
εσύ ό΄τι πονάει ό΄τι μετράει
άλλη μια φορά σε θέλω εδώ
κι ας χάνω εγώ

Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи