Παπαδοπούλου: Ανέβασέ με

Λένα Παπαδοπούλου "Ανέβασέ με" Λένα Παπαδοπούλου Ανέβασέ με

Δως μου ζωή, δως μου χαρά
δως μου αγάπη στη καρδία
για να μπορώ να σ'αγαπώ
μέσα στα σύννεφα να ζω

Δως μου ζωή με'στη ψυχή
είναι αγάπη δυνατή
Δως μου χαρά με'στη καρδία
Ανέβασέ με πιο ψηλά

Ανέβασέ με πιο ψηλά καρδία μου
Ανέβασέ με για τα σύννεφα πιο πάνω
Ανέβασέ με κανε με να νιώσω
πως μακριά σου θα το μετανιώσω
Ανέβασέ με πιο ψηλά ψυχή μου
είναι ένα στερι μέσα στη ζωή μου
Ανέβασέ με κανε με να νιώσω
πως αν σε χάσω θα το μετανιώσω

Δως μου ζωη, δως μου χαρά
Δως μου αγάπη μου φτερά
για να μπορώ να σ'αγαπώ
μέσα στα στεριά να πετώ
δως μου φωνή με'στη ψυχή
ει ναι αγάπη δυνατή
δως μου χαρά με'στη καρδία
για να πετάξω πιο ψηλά

Lena Papadopoulou - Anevase me!



Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи