Какво и намери ?

Στίχοι/Μουσική: Φοίβος - Музика и Текст: Фивос
Έλλη Κοκκίνου - Τι της έχεις βρει - Ели Кокину - Какво и намери

Ели Кокину - Какво и намери (Ти тис ехеис ври)

За голямо мое съжаление
ми казаха, че си намерил друга.
Видях я твоята любима
и направо ти се учудих.
Кажи ми,
отговори ми моля те...

Какво си намерил в нея?
Какво си намерил в нея?
От часове я гледам, ти казвам,
но нищо хубаво не виждам

Какво си намерил в нея?
Какво си намерил в нея?
Когото и да попитам, отвръща,
че нищо в нея не открива.

Да не би да е по-добра от мен?
Не.
Да не би да има скрити дарби?
Не.
Е, тогава?

Кажи ни с какво се друсаш, а на нас не даваш.
Побъркал си се, притеснявам се за теб.

За голямо мое съжаление
ми казаха, че си намерил друга.
Но имам към теб един въпрос.
Скъпи, не издържам.
Кажи ми,
моля те отговори ми...

Какво намери в нея?

Στίχοι/Μουσική: Φοίβος
Έλλη Κοκκίνου - Τι της έχεις βρει

Προς λύπη μου μεγάλη
Μου είπαν πως βρήκες άλλη
μμμ...

Την είδα την καλή σου
κι απόρρησα μαζί σου
Πες μου...
Απάντησέ μου σε παρακαλώ

Τι της έχεις βρει
Τι της έχεις βρει
Ωρες την κοιτώ σου λέω
Μα δε βλέπω κάτι ωραίο

Τι της έχεις βρει
Τι της έχεις βρει
όποιον ρώτησα μου είπε
τίποτα πως δεν της βρήκε

Μήπως είναι πιο καλή από μένα

Μπας κι έχει χαρίσματα κρυμένα

Ε, τότε πες μας τι πίνεις εσύ και δεν μας δίνεις
Τα χεις χαμένα ανησυχώ για σένα
πες μας τι πίνεις εσύ και δεν μας δίνεις
Τα χεις χαμένα ανησυχώ για σένα

Προς λύπη μου μεγάλη
Μου είπαν πως βρήκες άλλη
μμμ...

Μα μια απορρία έχω
Μωρό μου δεν αντέχω
Πες μου...
Απάντησέ μου σε παρακαλώ



Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи