Κορίτσι πράμα

Новата песен на Деспина Ванди е доста закачлива :)

Δέσποινα Βανδή - Κορίτσι πράμα



Κορίτσι πράμα – Στίχοι

Απ’ όταν ήμουν πιτσιρίκι μια φορά
Θυμάμαι που ρωτούσαν τον μπαμπά μου αν έχει παιδιά
Κι όταν τους λέει πως έχει ένα παιδί και μια κόρη
Τότε κατάλαβα πως στη ζωή θα τράβαγα ζόρι

Γιατί ήμουν γένους θηλυκού
Δε στο εύχομαι αυτό προς Θεού
Μάθε το ποίημα απ’ την αρχή
Κουμάντο κάνουν οι φαλλοί

Στον αδερφό μου λέγαν όταν ήταν μικρός
«Σαν μεγαλώσεις επιστήμονας θα γίνεις λαμπρός»
Σε μένα από την άλλη μου ‘λεγαν «Μικρή,
κοίτα να βρεις κανά καλό παιδί να σε παντρευτεί»

Γιατί είμαι γένους θηλυκού
Και έχω χαμηλό IQ
Κι όταν μυαλά έβρεχε ο Θεός
Κρατούσ’ ομπρέλα δυστυχώς

[ Κορίτσι πράμα
Στην κοινωνία αντρών να επιβιώνω από θαύμα ] x4

Η Εύα φτιάχτηκε από το πλευρό του Αδάμ
Κι Γάλλοι λένε το γνωστό σε όλους σερσέ λα φαμ
Το κατά τους αρχαίους πυρ, γυνή και θάλασσα
Συγγνώμη αγάπη μου αν το όνειρο σου χάλασα

Γιατί γυναίκα αν γεννηθείς
Θα είσαι θύμα εκ γενετής
Θέμα είναι κατασκευής
Εκ προοιμίου υστερείς

Και έπιασα δουλειά στην παραλιακή
Μ’ αν θες καριέρα κι όχι να ‘σαι γλάστρα μία ζωή
Πρέπει τα μάτια σου να ‘χεις δεκατέσσερα
Για να μην κάνεις την καριέρα σου στα τέσσερα

Γιατί είσαι γένους θηλυκού
Κι αρέσει αυτό του αφεντικού
Μην πεις το «ναι» να λες «μπορεί»
Να μένει η ελπίδα ζωντανή

Κορίτσι πράμα
Στην κοινωνία αντρών να επιβιώνω από θαύμα

[ Κορίτσι πράμα ] x3

[ Κορίτσι πράμα
Στην κοινωνία αντρών να επιβιώνω από θαύμα ] x4

3 коментара:

Анонимен каза...

Само желим да кажем оно што велики блога овде сам добио око за доста времена, али! Коначно одлучила да покаже своју захвалност за свој рад! Тхумбс уп, и држите га иде!

биопродукти каза...

Охи,яка е тази песен! Гръцкото е номер 1!

екскурзия дубай каза...

Песента е страхотна! Има много талантливи гръцки изпълнители, песните им обикновено са много смислени за разлика от нашите поп-фолк творения. Един колега ме запали по гръцката музика преди 5 години като ми преведе няколко текста. Спомням си, че Барба Яни много ме впечатли като текст. А от там реших да уча и езика...

Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи