Когато ще мислиш за мен

Янис Бекас - Когато ще мислиш за мен

Колко ти прилича бурята
и зимата сурова
в лицето ти го видях
че бързо ще приключим
Колко луната ти прилича
когато наполовина изплува
не ще изплува за нас надежда обаче

Но когато ще си мислиш за мен
ах, колко ще си приличаме
защото душата ти ще те боли
ще си пасваме
Но когато ще си мислиш за мен
ах, колко ще си приличаме
защото ще чувстваш каквато за теб чувствах

Колко ти прилича старо огледало
от времето начупено
сега ти като крадец избяга
и аз не ще видя отново
ах, колко ти прилича бурята
и зимата сурова
в нашата история
знам не ще се завърнеш.



Στίχοι: Μαργαρίτα
Μουσική: Μάριος Ψιμόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Μπέκας

Πόσο σου μοιάζει η καταιγίδα
και ο χειμώνας ο βαρύς
στο πρόσωπο σου εγώ το είδα
ότι τελειώνουμε νωρίς
πόσο σου μοιάζει το φεγγάρι
όταν αυτό βγαίνει μισό
καμιά για μας δε βγαίνει χάρη
για να ζητήσω απ' το θεό

μα όταν θα σκέφτεσαι εμένα
πόσο θα μοιάζουμε
γιατί η ψυχή σου θα πονάει
θα ταιριάζουμε
μα όταν θα σκέφτεσαι εμένα
πόσο θα μοιάζουμε
γιατί θα νιώθεις όσα ένιωσα για σένα

Πόσο σου μοιάζει ένας καθρέφτης
που 'χει ραγίσει από καιρό
τώρα εσύ φεύγεις σαν κλέφτης
κι εγώ δεν θα σε ξαναδώ
πόσο σου μοιάζει η τρικυμία
και ο χειμώνας ο βαρύς
στη δική μας ιστορία
το ξέρω δεν θα ξαναρθείς

μα όταν θα σκέφτεσαι εμένα
πόσο θα μοιάζουμε
γιατί η ψυχή σου θα πονάει
θα ταιριάζουμε
μα όταν θα σκέφτεσαι εμένα
πόσο θα μοιάζουμε
γιατί θα νιώθεις όσα ένιωσα για σένα

Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи