Къф е тоя ?

Кой е пък тоя? Много як клип, жалко за акулките...

Στέλιος Μάξιμος - Ποιος είναι αυτός;

Στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
Μουσική: Βασίλης Γαβριηλίδης
Πρώτη εκτέλεση: Στέλιος Μάξιμος

Πως μου ζητάς να μην αντιδράσω
πως μου ζητάς να μην εκραγώ...
Τα όρια μου πρέπει να ξεπεράσω πάλι εγώ...
Χαμογελάς και πριν μ' αγκαλιάσεις
του λες να 'ρθει κοντά μου εδώ...
Αφού θα γίνουν απόψε οι συστάσεις σε ρωτώ...
Σε ρωτώωωωωωωωωω...

Ποιος είναι αυτός,τί κάνει μαζί σου...
Γιατί έχει πάρει θέση μες στη ζωή σου...
Ποιος είναι αυτός που τώρα για σένα βρίσκεται
πιο πάνω από μένα...(x2)

Πως μου ζητάς να μην αντιδράσω...
Είναι πολύ για να το δεχτώ...
Αφού λοιπόν όσο κ αν παίξω θα χάσω σε ρωτώ...
Σε ρωτώωωωωωωωωω...

Ποιος είναι αυτός,τί κάνει μαζί σου...
Γιατί έχει πάρει θέση μες στη ζωή σου...
Ποιος είναι αυτός που τώρα για σένα βρίσκεται
πιο πάνω από μένα...(x4)

Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи