Ираклис Солун

"Ираклис" (Γυμναστικός Σύλλογος Ηρακλής Θεσσαλονίκης) Солун е спортен кулб със 100 годишна история.

Ето и няколко от песните, с който привържениците му подкрепят любимците си:

Поп версия в изпълнение на настоящите президент на клуба - гръцкият поп певец Андонис Ремос:

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


ΗΡΑ ολέ! - Rock anthem

Любимият ми от химните на "Ираклис" - Солун, рок версия:

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA






ΗΡΑΚΛΑΡΑ ΗΡΑ ΟΜΑΔΑΡΑ

Τ' όνομα σου σύμβολο γνωστό
στη Μακεδονία ξακουστό
τώρα όμως ήρθε η στιγμή
στην Ευρώπη για να δοξαστεί.

Δόξα και τιμή στο "Γηραιό"
με το Βάσια πάντα στο μυαλό
με τον Πρόεδρό μας αρχηγό
και το γαλανόλευκο λαό.

ΗΡΑΚΛΑΡΑ ΗΡΑΚΛΑΡΑ ΗΡΑ ΗΡΑ ΟΜΑΔΑΡΑ (δις)

Παίκτες, φίλαθλοι, προπονητές,
θέλουμε να βγούμε νικητές
και στο Καυταντζόγλειο να 'ρθεί
κύπελλο πρωτάθλημα μαζί.

Της καρδιάς μας είσαι η φωνή
κι από μας θα παίρνεις δύναμη
κι όλοι ενωμένοι δυνατοί
θα σου τραγουδάμε μιά ζωή:

ΗΡΑΚΛΑΡΑ ΗΡΑΚΛΑΡΑ ΗΡΑ ΗΡΑ ΟΜΑΔΑΡΑ (δις)

Lyrics (English translation)

Your name is a famous symbol,
well known to all Macedonia
but know is the time
to be glorified in Europe.

Glory and honor to the “old man”
with Vasia in our minds for ever
with our president as a leader
near our people in blue and white.

Great Iraklis (Iraklara)
Great Iraklis (Iraklara)

Ira, Ira, oh Great Iraklis (Iraklara)

Players, fans and coaches,
we all want to be winners
we all want to see in Kaftatzoglio
both the championship and the Cup.

You are the voice of our heart
you ‘ll get your power from us
so all together, unified, and strong
we will sing for all of our life.

Great Iraklis (Iraklara)
Great Iraklis (Iraklara)
Ira, Ira, oh Great Iraklis (Iraklara)

ΗΡΑ ολέ!

Την κυανόλευκη σημαία ετοιμάζω
και μια φανέλα με ημίθεο στο στήθος
τ’ αγαπημένο μου κασκόλ και πάλι βάζω
και γίνομαι ένα με τ’ αδέρφια μου στο πλήθος.

Το μεγαλείο σου που τελειωμό δεν έχει
κι οι οπαδοί σου σε γεμίζουν με λατρεία
κάθε εμπόδιο στο χρόνο δεν αντέχει
ένας αιώνας με τεράστια ιστορία

ΗΡΑ ολέ! ΉΡΑ ολέ.
Μαζί σου πάντα κυανόλευκε Θεέ
έχω αρρωστήσει και τα βλέπω όλα μπλε. (δις)

Την ιστορία με τις πράξεις μου σ’ αλλάζω
κι εγώ όταν έπρεπε σε πήρα από το χέρι
είμαι το ρόπαλο που τον εχθρό τρομάζω
είμαι ο λαός σου το καλύτερό σου ταίρι

Την κυανόλευκη σημαία ετοιμάζω
και μια φανέλα με ημίθεο στο στήθος
τ’ αγαπημένο μου κασκόλ και πάλι βάζω
και γίνομαι ένα με τ’ αδέρφια μου στο πλήθος.

ΗΡΑ ολέ! ΉΡΑ ολέ.
Μαζί σου πάντα κυανόλευκε Θεέ
έχω αρρωστήσει και τα βλέπω όλα μπλε. (5x)

Ήρα ολέο

Τον Ηρακλή τον αγαπώ
ποτέ δεν τον αφήνω
είναι κάτι ξεχωριστό
και τη ζωή μου δίνω

Όπου κι αν αγωνίζεται
παντού θα το φωνάζω
το όνομα του Ηρακλή
για πάντα θα δοξάζω

Ήρα ολέο ολέο
Ήρα ολέο ολεό
Ηρακλάρα σ’ αγαπώ
και πάντα θα στο λέω.

Λαχτάρα έχω στην καρδιά
ψηλά να σ’ ανεβάσω
και στη ζωή μου ορκίστηκα
μεγάλο να σε φτιάξω

Ξέρω πως είναι δύσκολο
μ' αυτό δεν με χαλάει
το εύκολο μες στη ζωή
ποτέ δεν μας τραβάει.

Ήρα ολέο ολέο
Ήρα ολέο ολεό
Ηρακλάρα σ’ αγαπώ
και πάντα θα στο λέω.

Όσο και αν με πλήγωνες
με τις αποτυχίες
τόσο εσύ με πώρωνες
και έκανα θυσίες

Μα όταν κάτι τ’ αγαπάς
ποτέ μην το αφήνεις
μα Ηρακλής πιστέψτε με
είναι μαγκιά να γίνεις

Ήρα ολέο ολέο
Ήρα ολέο ολεό
Ηρακλάρα σ’ αγαπώ
και πάντα θα στο λέω. (5x)

Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи