Eίμαι καλά

Πως είμαι καλά, περνάω μια χαρά
Θέλω να του πεις ψέματα
Πως είμαι καλά περνάω μια χαρά
Για μένα έχει σβήσει
Να δω τι θ' απαντήσει



Στίχοι/Μουσική: Στέλιος Χρόνης
Πρώτη εκτέλεση: Πέγκυ Ζήνα

Μ' έχει πληγώσει, έχω ματώσει
γι' αυτόν υποφέρω, τι θα γίνει δεν ξέρω
περνάω μια μπόρα και σε φώναξα τώρα
θέλω να πας και να του πεις

Πως είμαι καλά, περνάω μια χαρά
Θέλω να του πεις ψέματα
Πως είμαι καλά περνάω μια χαρά
Για μένα έχει σβήσει
Να δω τι θ' απαντήσει

Μ' έχει πεθάνει, μ' έχει αρρωστήσει
μ' αυτά που κάνει μ' έχει διαλύσει
σκέφτηκα εσένα κι η μόνη λύση
είναι να πας και να του πεις

Πως είμαι καλά περνάω μια χαρά
Θέλω να του πεις ψέματα
Πως είμαι καλά περνάω μια χαρά
Για μένα έχει σβήσει
Να δω τι θ' απαντήσει

Θέλω να του πεις - είμαι μια χαρά
θέλω να του πεις - όλα τέλεια
κι ύστερα να δεις τις αντιδράσεις του
Αν μελαγχολήσει
αν πονέσει, αν δακρύσει
το μωρό μου αν λυγίσει
τότε πες του πως εγώ

Είμαι καλά περνάω μια χαρά
Θέλω να του πεις ψέματα
Είμαι καλά περνάω μια χαρά
Για μένα έχει σβήσει
Να δω τι θ' απαντήσει

Pegi Zina - I am fine:

He has hurted I have bled
I suffer from him I don't know what is going to happen
I pass a storm and I call you now
I want to go and to tell him

That I'm fine I have a great time
I want to tell him lies
That I'm fine I have a great time
for me he is finished
I want to see what he will answer

You drive me crazy you make me sick
with all these he has done he has devastated me
I thought of you as the only solution
is to go and tell him

That I'm fine I have a great time
I want to tell him lies
That I'm fine I have a great time
for me he is finished
I want to see what he will answer

I want to tell him that I'm fine
I want to tell him that everything is perfect
Then to see his reactions
if he gets into a sad mood ,
If he hurts, if he weeps
my baby if he bends
then tell him that I...

I'm fine I have a great time
I want to tell him lies
That I'm fine I have a great time
for me he is finished
I want to see what he will answer

Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи