Танцувам

Много силна "танго" мелодия и невероятно изпълнение от Пеги Зина

Танцувам от сърце и душа
с увереност в погледа
въпреки, че доста видях.
Танцувам и без да го понасям
Танцувам в моя си ритъм
но вече не за теб.

Χορεύω με ψυχή και σώμα
με πείσμα εγώ στο βλέμμα ακόμα
κι ας έχω δει πολλά
Χορεύω κι ας μη το αντέχω
χορεύω στο ρυθμό που έχω
κι όχι για σένα πια


Στίχοι: Ελεάνα Βραχάλη
Μουσική: Τάκης Μπουγάς
Πρώτη εκτέλεση: Πέγκυ Ζήνα

Να που η ζωή ξανά μια μουσική γεννά
ταγκό για μένα μόνο
Να που η τρέλα αυτή βήμα σωστό θα βρει
να φύγει απ΄τον πόνο
Ήσουνα σκληρή συνήθεια
μα δεν ήσουν φως μου η αλήθεια

Χορεύω με ψυχή και σώμα
με πείσμα εγώ στο βλέμμα ακόμα
κι ας έχω δει πολλά
Χορεύω κι ας μη το αντέχω
χορεύω στο ρυθμό που έχω
κι όχι για σένα πια

Στη γη στα σύννεφα πάντα κινδύνευα
δε ζω πια για κανέναν
κι αν μια σκιά βρεθεί να με ακολουθεί
ν΄απέχει απ΄το ψέμα
Ήσουνα σκληρή συνήθεια
μα δεν ήσουν φως μου η αλήθεια

Χορεύω με ψυχή και σώμα
με πείσμα εγώ στο βλέμμα ακόμα
κι ας έχω δει πολλά
Χορεύω κι ας μη το αντέχω
χορεύω στο ρυθμό που έχω
κι όχι για σένα πια

Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи