Цигара да бях...

Νικοτίνη - Никотин

Де да бях цигара без филтър
да ме палиш, да ме гориш
и от пръстите в устните ти
да минавах когато поискаш

Να 'μουν άφιλτρο τσιγάρο
να μ' ανάβεις να με καις
κι απ' τα δάχτυλα στα χείλη
να πηγαίνω όποτε θες




Στίχοι: Χάρης
Μουσική: Φοίβος
Πρώτη εκτέλεση: Γιώργος Μαζωνάκης

Να 'μουν άφιλτρο τσιγάρο
να μ' ανάβεις να με καις
κι απ' τα δάχτυλα στα χείλη
να πηγαίνω όποτε θες
Να 'μουν άφιλτρο τσιγάρο
να μ' ανάβεις να με καις
κι απ' τα δάχτυλα στα χείλη
να πηγαίνω όποτε θες

Νίκοτίνη σου να γίνω
την ανάγκη μου εσύ να έχεις
κάθε τέταρτο μωρό μου
στο πακέτο σου εσύ να τρέχεις
Νίκοτίνη σου να γίνω
την ανάγκη μου εσύ να έχεις
κάθε τέταρτο μωρό μου
στο πακέτο σου εσύ να τρέχεις

Να 'μουν άφιλτρο τσιγάρο
να μ' ανάβεις να με καις
κι απ' τα δάχτυλα στα χείλη
να πηγαίνω όποτε θες

Νίκοτίνη σου να γίνω
την ανάγκη μου εσύ να έχεις
κάθε τέταρτο μωρό μου
στο πακέτο σου εσύ να τρέχεις
Νίκοτίνη σου να γίνω
την ανάγκη μου εσύ να έχεις
κάθε τέταρτο μωρό μου
στο πακέτο σου εσύ να τρέχεις

Nikotini - English Translation:

I wish I was a cigarette without filter
to light me and to burn me
and from the fingers to the lips
to go whenever you want
I wish I was a cigarette without filter
to light me and to burn me
and from the fingers to the lips
to go whenever you want

To become your nicotine
in order to need me
every quarter my baby
to run in the packet
To become your nicotine
in order to need me
every quarter my baby
to run in the packet

I wish I was a cigarette without filter
to light me and to burn me
and from the fingers to the lips
to go whenever you want

To become your nicotine
in order to need me
every quarter my baby
to run in the packet
To become your nicotine
in order to need me
every quarter my baby
to run in the packet

Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи