Το ναρκωτικό μου

Една от любимите ми песни на Кети Гарби с много силна от Христос Дантис - Наркотикът ми.

Το ναρκωτικό μου
είσαι εσύ μωρό μου
αν μια μέρα δε σε δω πεθαίνω
με κοιτάς και λιώνω
σβήνω και τελειώνω
είμαι ατομο εξαρτημένο.

Καίτη Γαρμπή - Το ναρκωτικό μου (Fame Story)




Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Μουσική: Χρήστος Δάντης
Πρώτη εκτέλεση: Καίτη Γαρμπή

Από μια λεπτή
κρέμεται όλη μου η ζωή
μια αγάπη πώς μπορεί
να λιώνει σαν κερί

Μια φορά του κλέφτη
κι άλλη μια του ψεύτη
τρίτη και φαρμακερή
μ' έχεις ξετρελάνει
δεν αντέχω φτάνει
και σαράντα πυρετός με πιάνει

Το ναρκωτικό μου
είσαι εσύ μωρό μου
αν μια μέρα δεν σε δω πεθαίνω
με κοιτάς και λιώνω
σβήνω και τελειώνω
είμαι άτομο εξαρτημένο

Δεν μπορούσα να σκεφτώ
ότι θα καταστραφώ
από μια τρελή ματιά
που 'ναι σπίρτο και φωτιά

Το ναρκωτικό μου
είσαι εσύ μωρό μου
αν μια μέρα δε σε δω πεθαίνω
με κοιτάς και λιώνω
σβήνω και τελειώνω
είμαι ατομο εξαρτημένο.

Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи