Μες την τρέλα μου

Кели Келекиду - насред лудостта ми:

Κέλλυ Κελεκίδου - Μες την τρέλα μου

Κι όλο σκέφτομαι τι κάνεις
Κι όλο σκέφτομαι τι είσαι

Δεν περάσαν όλες κι όλες δυο ώρες
Που έχεις φύγει κι είμαι ράκος πια σωστό
Και στα μάτια μου τα δάκρυα σαν μπόρες
Τρέχουν και δεν έχουνε σταματημό

Κι όλο σκέφτομαι τι κάνεις
Κι όλο σκέφτομαι τι είσαι
Νιώθεις πως μια αγάπη χάνεις
Ή με πόνο με εκδικείσαι

Μες την τρέλα μου την τόση
Ψάχνω κάτι να με σώσει
Να με κάνει να μην σε ξανασκεφτώ
Μα όσο οι ώρες προχωράνε
Τα δικά μου νεύρα σπάνε
Και με κάνουνε ερείπιο σωστό

Δεν περάσαν όλες κι όλες δυο μέρες
Κι η ζωή μου έχει αλλάξει εντελώς
Λες και πέφτω σε γκρεμό, σε κατηφόρες
Ζω και αισθάνομαι σαν άνθρωπος τρελός

Κι όλο σκέφτομαι τι κάνεις
Κι όλο σκέφτομαι τι είσαι
Νιώθεις πως μια αγάπη χάνεις
Ή με πόνο με εκδικείσαι

Μες την τρέλα μου τη τόση
Ψάχνω κάτι να με σώσει
Να με κάνει να μην σε ξανασκεφτώ
Μα όσο οι ώρες προχωράνε
Τα δικά μου νεύρα σπάνε
Και με κάνουνε ερείπιο σωστό

Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи