Връзка за цял живот

Връзка за цял живто - Кети Гарби

Γαρμπή Καίτη & Ραφτόπουλος Στάθης - Ισόβιος Δεσμός live @ Fame Story

Ααααααα... τώρα που σ' έχω αγκαλιά
κράτα μ' ακόμα πιο σφιχτά
Γλυκά φυλάκισέ με και καταδίκασέ με
Ααααααα... για μια ζωή να σ' αγαπώ σ' έναν ισόβιο δεσμό
Γλυκά φυλάκισέ με και καταδίκασέ με



Γαρμπή Καίτη & Ραφτόπουλος Στάθης

Μουσική/Στίχοι: Πήγασος

Καταδικάζεσαι σε ισόβιο δεσμό να με νοιάζεσαι
τη δική μου αγκαλιά να χρειάζεσαι
και μαζί μου όλα να τα μοιράζεσαι
στη ζωή παντοτινά

Καταδικάζεσαι στο γλυκό τον έρωτά μου να χάνεσαι
μες τα δυο μου χέρια να ξεκουράζεσαι
τη ζωή σου μόνο να τη φαντάζεσαι
δίπλα μου παντοτινά

Ααααααα... τώρα που σ' έχω αγκαλιά
κράτα μ' ακόμα πιο σφιχτά
Γλυκά φυλάκισέ με και καταδίκασέ με
Ααααααα... για μια ζωή να σ' αγαπώ σ' έναν ισόβιο δεσμό
Γλυκά φυλάκισέ με και καταδίκασέ με

Καταδικάζεσαι σε ισόβιο δεσμό να με νοιάζεσαι...

Καταδικάζεσαι στο γλυκό τον έρωτά μου να χάνεσαι...

Ααααααα... τώρα που σ' έχω αγκαλιά...

Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи