Ела

Ако Ви е студено и Ви липсват: морето, слънчевите лъчи, топлия пясък, вижте този клип на Деспина Ванди и си припомнете топлите летни мигове, слънцето, любовта.

Έλα - Δέσποινα Βανδή

Έλα να με πάρεις φως μου
γίνε μια φορά δικός μου
...
Έλα να μου πεις συγνώμη
που δεν ένιωσες ακόμη
Πόσα βράδια μένω μόνη
Πόσο σ'αγαπώ



Деспина Ванди - Ела

Море дълбоко
В очите ти галя
Вълни целувки
По тялото ти пропътувам

Море горчиво
Нас разделя и ме боли
И друга Неделя
С мисълта ти си прекарвам
Търся те

Ела да ме вземеш, светлина моя, стани един път мой
В хорските квартали
Да те намеря отново
Ела да ми се извиниш
че не чувстваш все още
колко нощи оставам сама
колко те обичам

Свечери се рано
Светнаха на земята звездите
Кажи ми да си щастлив
Как можеш в чужди ръце

Свечери се отново
И изпрати Господ дъжд
Очичте ми сладки,
Сърцето ми не издържа
Да не те притежава

Ела да ме вземеш, светлина моя, стани един път мой
В хорските квартали
Да те намеря отново
Ела да ми се извиниш
че не чувстваш все още
колко нощи оставам сама
колко те обичам

Στίχοι: Ναταλία Γερμανού
Μουσική: Φοίβος
Πρώτη εκτέλεση: Πόλυ Πάνου

Θάλασσα βαθιά
μες στα μάτια σου χαϊδεύω
κύματα φιλιά
στο κορμί σου ταξιδεύω

Θάλασσα πικρή
μας χωρίζει και πονάω
κι άλλη Κυριακή
με τη σκέψη σου περνάω
σε ζητάω

Έλα να με πάρεις φως μου
γίνε μια φορά δικός μου
μες τις γειτονιές του κόσμου
να σε ξαναβρώ
Έλα να μου πεις συγνώμη
που δεν ένιωσες ακόμη
Πόσα βράδια μένω μόνη
Πόσο σ'αγαπώ

Νύχτωσε νωρίς
άναψαν της γης τ'αστέρια
πες μου να χαρείς
πώς μπορείς σε ξένα χέρια

Νύχτωσε ξανά
κι άρχισε ο Θεός να βρέχει
Μάτια μου γλυκά
Η καρδιά μου δεν αντέχει
να μη σ'έχει

Έλα να με παρεις φως μου...

Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи