Виж какво стана - Менидиатис

Христос Менидиатис - Виж какво стана.

Μενιδιάτης Χρήστος - Ε και τι έγινε

Εγώ το είχα δεί το ψέμα
κι ας έφερνε λοιπόν το βλέμμα
κάτι σε θάλασσα
τυχαία είδα ποιόν φιλούσες
και μάντεψα τι του ζητούσες
για λίγο θάλασσα

Ξέχασα τα ευγενικά μου
βρήκα φθηνά ουσιαστικά μου
βρισιές μ' επίθετα
το ίδιο βράδυ που τα ήπια
απλά τα πράγματα σου είπα
καθόλου σύνθετα

Ε και τι έγινε, φεύγω τι έγινε,
εγώ για πέταμα δεν έχω τη ζωή μου
άσε τα κλάματα, δε κάνουν θαύματα,
πάρ' το απόφαση δε θα 'σαι πια μαζί μου
Ε και τι έγινε, φεύγω τι έγινε,
με άλλον έρωτα τις νύχτες θα σε καίω
και δε θα πώ ξανά, μικρό σου όνομα,
μεγάλο τίποτα πως ήσουνα θα λεώ...

Γωνία Σόλωνος και Σίνα
ναυάγιο πλοίο η Αθήνα
καταποντίστηκα
πολύ παλιά η ιστορία
και μου 'μεινε η απορία
γιατί τσαντίστηκα

Μ' όποιον γουστάρεις πλέον ζήσε
αυτό που φαίνεσαι δεν είσαι
απλά τα σύνθετα
και τέρμα τα ευγενικά μου
ξυπνάς φθηνά ουσιαστικά μου
βρισιές μ' επίθετα

Ε και τι έγινε, φεύγω τι έγινε,
εγώ για πέταμα δεν έχω τη ζωή μου
άσε τα κλάματα, δε κάνουν θαύματα,
πάρτο απόφαση δε θα 'σαι πια μαζί μου
Ε και τι έγινε, φεύγω τι έγινε,
με άλλον έρωτα τις νύχτες θα σε καίω
και δε θα πώ ξανά, μικρό σου όνομα,
μεγάλο τίποτα πως ήσουνα θα λέω...

Ε και τι έγινε, φεύγω τι έγινε,
εγώ για πέταμα δεν έχω τη ζωή μου
άσε τα κλάματα, δε κάνουν θαύματα,
πάρτο απόφαση δε θα 'σαι πια μαζί μου
Ε και τι έγινε, φεύγω τι έγινε,
με άλλον έρωτα τις νύχτες θα σε καίω
και δε θα πώ ξανά, μικρό σου όνομα,
μεγάλο τίποτα πως ήσουνα θα λέω

Μεγάλο τίποτα πως ήσουνα θα λέω...

Menidiatis - Ti egine



Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи