Плутархос - Ще те чакам

Една много нежна песен на барда Янис Плутархос - "Ще те чакам". Музика: Андонис Вардис
Текст: Василис Янопулос Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής
Γιάννης Πλούταρχος - Θα σε περιμένω

Ήσουν μια φορά,
θυμάμαι,
ο άνθρωπος μου,
ήσουν η ζωή για μένα
κι ο θάνατος μου,
μες στην ερημιά του κόσμου
η πρώτη επαφή,
ο πρώτος έρωτας εσύ.
Τώρα η βροχή,
στα μάτια...για σένα πέφτει,
άλλη μια φορά μιλάω με τον καθρέφτη,
χάθηκες και εγώ φοβάμαι,
πως δεν θα σε ξαναδώ.

Θα σε περιμένω,
θα σε περιμένω...
όσο ανασαίνω,
πάντα θα ελπίζω πως θα ρθεις,
θα σε περιμένω,
θα σε περιμένω...
όσο ανασαίνω,
έλα μην αργείς!

Ήσουν μια φορά,
θυμάμαι,
δικό μου σώμα,
είχες μια φωτιά στο βλέμμα,
που καίει ακόμα,
ήταν τα φιλιά,ταξίδια..
κι ο έρωτας λιμάνι
στο ζεστό σου το κορμί,
τώρα μοναξιά
γεμίζει τα δυό μου μάτια,
έρχεται ξανά η νύχτα,
κι εγώ κομμάτια...
πως να σου το πω,
εσένα έχω μόνο ν'αγαπώ!!

Θα σε περιμένω,
θα σε περιμένω...
όσο ανασαίνω,
πάντα θα ελπίζω πως θα ρθεις,
θα σε περιμένω,
θα σε περιμένω...
όσο ανασαίνω,
έλα μην αργείς!

Ploutathos - Tha se perimenw



Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи