Панос Киамос - Остави ме една нощ сам

Στίχοι: Αργύρης Αράπης Текст - Аргирис Арапис
Μουσική: Βασίλης Γαβριηλίδης Музика - Василис Гаврилидис

Άσε με μια νύχτα μόνο - Остави ме една нощ сам

Θέλω απόψε να βγω Искам довечера да излезна
τον εαυτό μου να βρω себе си да открия
σαν μια σκέψη να ζω στο μυαλό σου като мисъл в главата ти да заживея
Και με φίλους παλιούς И със стари приятели и познати
κολλητούς και γνωστούς до зори стоим,
ξενυχτώ μα θα΄ρθώ στ΄όνειρό σου
но в съня ти ще дойда

Ασε με μια νύχτα μόνο Остави ме една вечер сам
λάθη κάνοντας να λιώνω грешки правейки да се топя
να πονέσω να ματώσω да ме боли, да съжалявам
πόσο σ΄αγαπώ να νιώσω колко те обичам да почувствам
Ασε με μια νύχτα μόνο
Остави ме една вечер сам
χώρια σου να μετανιώνω без теб да се разкайвам
τις πληγές μου να μετράω раните си да броя
να μην έχω πού να πάω да няма къде да ида

Θέλω μια νύχτα να δεις Искам една вечер да видиш
πως φεύγω χωρίς να μου πεις как си тръгвам без да ме молиш
για μένα πως νιώθεις πολλά που δεν ξέρω за мен как чувства имаш, за които не знам
Απ΄τις δικές μου στιγμές от моите моменти на болка
του πόνου να δω τις χαρές да видя радостта
να ζήσω μακριά σου να πω υποφέρω да живея далеч от теб, да кажа "страдам"

Panos Kiamos - Ase me mia nuhta monos



Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи