Икономопулос - Престъпление на сърцето



Nikos Oikonomopoulos - Eglima Kardias Никос Икономопулос - Престъпление на сърцето

Δε μπορώ να καταλάβω τί δεν έκανα για σένα Не мога да разбера, какво не направих за теб
κι όλα τα παράπονά σου μου τα έχεις χρεωμένα и всичките ти оплаквания за мен да пазиш
δεν αντέχω να μη σ΄έχω και να με κοιτάς σαν ξένο не издържам да не те имам и като чужд да ме гледаш
να μου λες δε σ¨ενδιαφέρω και εγώ να επιμένω да ми казваш "не ме интересуваш" и аз да настоявам

Έχεις κάνει έγκλημα καρδιάς και τι να κάνω престъпление спрямо сърцето извърши, какво да сторя
σ΄αγαπάω και δε μ΄αγαπάς και θα πεθάνω обичам те, а ти не ме обичаш и ще умра
Έχεις κάνει έγκλημα καρδιάς και νιώθω μόνος престъпление спрямо сърцето извърши и се чувствам сам
είσαι ένας έρωτας φονιάς και δολοφόνος ти си една убийца и палач на любовта

Όλα στα΄χω δώσει όλα κι έχω πάρει μόνο πίκρα всичко ти дадох и само една мъка от теб взех
φαίνεται πως η καρδιά σου είναι μαύρη σαν τη νύχτα изглежда сърцето ти черно като ноща е
έχω κλάψει και στο δάκρυ πάνω εσύ έχεις πατήσει плаках и върху сълзите ми стъпваш
σ΄αγαπάω σαν Θεό μου και με έχεις διαλύσει като Господ те обичам и ти ме разруши



Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи