Sorry!

Στίχοι/Μουσική: Φοίβος - Музика и Текст: Фивос
Έλλη Κοκκίνου - Sorry - Ели Кокину - Sorry

Музика и Текст: Фивос
Ели Кокину - Sorry

Съжалявам

Момчето ми,бебчето ми
Радост моя,мъчение мое
Ще съм искрена с теб
Мисля за теб,грижа ме е за теб
Но започвам да се уморявам
От тази връзка,която имам с теб
Момчето ми,гордост моя
Направи ми услуга
И започни да търсиш за някоя друга
Защото дойде вече часът да за
Да чуеш нещо,което може би
Ще ти предложи голямо безредие

Бебчето ми,съжалявам,
Но намерих по-добро момче
И тук свършва нашата история
Време е вече да се сбогуваме
Бебчето ми,съжалявам
Виж продължавай живота си
Принадлежа на друг,не съм вече твоя
Опитай се да се отделиш от мен
Съжалявам,съжалявам,съжалявам,
Но намерих по-добро момче

Момчето ми,бебчето ми
Радост моя,мъчение мое
Ще съм искрена с теб
Измори ме .....
Себе си обвиних,
Че останах толкова време с теб
Момчето ми,сърчицето ми
Давам ти разрешението си
Мен с лекота да забравиш
Защото дойде вече времето за
Да чуеш нещо,което може би за много
Нощи съня ти да погуби

Бебчето ми,съжалявам,
Но намерих по-добро момче
И тук свършва нашата история
Време е вече да се сбогуваме
Бебчето ми,съжалявам
Виж продължавай живота си
Принадлежа на друг,не съм вече твоя
Опитай се да се отделиш от мен
Съжалявам,съжалявам,съжалявам,
Но намерих по-добро момче

Στίχοι/Μουσική: Φοίβος
Έλλη Κοκκίνου - Sorry

Αγόρι μου, μωράκι μου
χαρά μου βασανάκι μου
θα είμαι ειλικρινής απέναντί σου
Σε σκέφτομαι, σε νοιάζομαι
Αρχίζω να κουράζομαι
από τη σχέση αυτή που 'χω μαζί σου

Αγόρι μου, καμάρι μου
για κάνε μου τη χάρη μου
και άρχισε να ψάχνεις για καμιά άλλη
Γιατί ήρθε πια η ώρα για
ν'ακούσεις κάτι που ίσως
να σου φέρει αναστάτωση μεγάλη

Μωρό μου sorry
μα έχω βρει καλύτερο αγόρι
κι εδώ τελειώνει
το δικό μας story
καιρός λοιπόν να μ' αποχαιρετήσεις
Μωρό μου sorry
να συνεχίσεις κοίτα τη ζωή σου
ανήκω αλλού
δεν είμαι πια δική σου
προσπάθησε να ξεκολλήσεις sorry

Αγόρι μου, μωράκι μου
χαρά μου, βασανάκι μου
θα ειμ' ειλικρινής απέναντί σου
με κούρασες απηύδησα
τον εαυτό μου αδίκησα
που έμεινα τόσο καιρό μαζί σου

Αγόρι μου, καρδούλα μου
σου δίνω την ευχούλα μου
εμένα μ' ευκολία να ξεχάσεις
γιατί ήρθε πια η ώρα για
ν' ακούσεις κάτι που ίσως
για πολλές βραδιές
τον ύπνο σου να χάσεις



Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи