Πέγκυ Ζήνα - Ένα

Πέγκυ Ζήνα - Ένα



Πέγκυ Ζήνα - Ένα

Στίχοι: Βίκυ Γεροθόδωρου
Μουσική: Τάκης Μπουγάς

Ήρθες στη ζωή μου εσύ κι ο δρόμος μου αλλού μ' οδηγεί
Να κάνω μια καινούρια αρχή δε φοβάμαι
Πίσω αφήνω ό,τι πονά και πάω όπου θέλει η καρδιά
Με χέρια ενωμένα σφιχτά περπατάμε

Ένα θα 'μαστε για πάντα εμείς
Δεν θα μας χωρίσει κανείς, καρδιά μου
Ένα και μαζί θα πάμε μακριά
Σ' όλα τα ταξίδια εσύ κοντά μου

Αν τολμάς, όλα δικά σου θα γίνουν εκείνα που τόσο αγαπάς
Αν τολμάς, όπου θελήσεις και όπου ζητήσεις στο τέλος θα πας
Ένα θα 'μαστε για πάντα εμείς
Δεν θα μας χωρίσει κανείς, καρδιά μου

Ήρθες στη ζωή μου εσύ, του έρωτα φινάλε κι αρχή
Σου δίνω και ψυχή και κορμί, σ' αγκαλιάζω
Κράτα με για πάντα εδώ, στα χερια σου λιμάνι να βρω
Στα μάτια σου τον κόσμο εγώ να κοιτάζω



Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи