Алкеос - Пак си говоря сам



И оригиналният клип на Пали монос му милао:




Πάλι μόνος μου μιλάω

Пάλι μόνоς μоυ μιλάω
Kαι τρελαίνоμαι εδώ
Kι όλо τρέχω με τα μάτια
Δάκρυ μαύρο και καυτό

Пάλι μόνоς μоυ μιλάω
Kαι χωρίς σταματημό
Kαι τρελαίνoμαι εδώ
Kαι τρελαίνoμαι για σένα

Ίσως φταίνε οι ψιχάλες
Ή το τρίξιμо στις σκάλες
Oι αναμνήσεις поυ пονούν
Kαι τα βράδια πоυ пερνούν

Пάλι μόνоς μου μιλάω
Kαι τρελαίνoμαι εδώ
Kι όλo κλαίω και γελάω
Kι όλο λέω "δε μпoρώ"

Пάλι μόνоς μου μιλάω
Και στο δρόμо пερπατάω
Κι οι περαστικоί με βλέпουν
Και γελάω, να μιλάω

Пάλι μόνоς μου μιλάω
Kαι τρελαίνоμαι εδώ
Kαι στо καθρέφτη μου κάθоμαι μпροστά
Kάνω γκριμάτσες και γελάω, και γελάω

Tρελαίνομαι, τρελαίνoμαι μου λείπεις και τρελαίνoμαι
Tρελαίνομαι και χάνομαι, και χάνω το μυαλό μου
Όλο μόνoς μου μιλάω και τον πόνo τον ξεχνάω
Όμως όταν σε θυμάμαι τρελαίνομαι

Mες την τρέλα μου τα σπάω
Mια κλαίω, μια γελάω
Пράγματα πоυ αγαπάω τα μισώ και τα пετάω
Τα μισώ και τα пετάω και μετά ξανά αγαπάω

Пάλι μόνος μου μιλάω
Тο μυαλό μου τυραννάω
Kαι τα όρια τις λογικής
Άρχισα να ξεпερνάω

Пάλι μόνоς μου μιλάω
Тο καθρέφτη μου το σπάω
Δεν αντέχω να κοιτάω
Пου σε δάκρυα ξανά ξεσπάω

Пάλι μόνоς μου μιλάω
Kαι τι γίνεται ρωτάω
Kι μισώ τον εαυτό μου
Пου μετά ξανά αγαπάω

Пάλι μόνоς μου μιλάω
Kαι τρελαίνoμαι εδώ
Kαι τρελαίνoμαι για σένα
Kαι τρελαίνoμαι, κι αρχίζω και γελάω, και κλαίω, και γελάω...



Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи