Νίκος Βέρτης στο JohnGreek 88.6

Никос Вертис ще е гост на Янис Тсинцелис в понеделник 11 май в предаването му Midnight по радио по радио JohnGreek 88,6

Интервюто ще бъде предавано и на живо по johngreektv.gr

Τη Δευτέρα 11 Μαΐου, στις 12 τα μεσάνυχτα, ο John Greek 88,6 και ο Γιάννης Τσιμιτσέλης υποδέχονται τον Νίκο Βέρτη! Συντονιστείτε στο Midnight @ John Greek 88.6 κι ανακαλύψτε τι μπορεί να συμβεί όταν συνωμοτούν η νύχτα και η μουσική…

Νίκος Βέρτης - Μάτια Μου Γλυκά



Νίκος Βέρτης - Μάτια Μου Γλυκά

Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Νίκος Βέρτης

Πού θα βγει μη με ρωτάς
σωστά και λάθη μη κοιτάς
μείνε εδώ ως το πρωί
ζήσε τη κάθε μας στιγμή
όταν μιλάει το κορμί ξέχνα τα πρέπει και τα μη

Μάτια μου γλυκά χείλη μαγικά
στην καρδιά μου άναψες φωτιά
και σε μια στιγμή μ΄ένα σ΄αγαπώ
πήγε από τη γη στον ουρανό
Μάτια μου γλυκά χείλη μαγικά
στην καρδιά μου άναψες φωτιά
κέρνα με φιλιά τίποτα μη λες
κι από μένα πάρε ότι θες

Δεν μπορώ ν΄αντισταθώ
στην αγκαλιά σου θα χαθώ
μια βραδιά για μια ζωή
νιώσε την κάθε μας στιγμή
όταν μιλάει το κορμί ξέχνα τα πρέπει και τα μη

Μάτια μου γλυκά χείλη μαγικά
στην καρδιά μου άναψες φωτιά
και σε μια στιγμή μ΄ένα σ΄αγαπώ
πήγε από τη γη στον ουρανό
Μάτια μου γλυκά χείλη μαγικά
στην καρδιά μου άναψες φωτιά
κέρνα με φιλιά τίποτα μη λες
κι από μένα πάρε ότι θες

Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи