Стани очите ми и виж

Изпълнение на Анджи Самиу в "Πρωινός Καφές" - сутрешното шоу на телевизия ANT1:

Γίνε τα μάτια μου και δες - Стани очите ми и виж

Много силна песен, музиката и текста също са на Анджи:

Видеото е от предаването, но музиката е наложена отгоре:



Άντζυ Σαμίου στο "Πρωινός Καφές"

Στίχοι/Άντζυ Σαμίου
Πρώτη εκτέλεση: Άντζυ Σαμίου

Μου λείπεις σε χρειάζομαι σε θέλω,
σε θέλω κάθε ώρα πιο πολύ,
κι ας ξέρω πως δεν γίνεται να σ' έχω,
κι ας ξέρω πως δεν θα 'μαστε μαζί

Γίνε τα μάτια μου και δες,
γίνε το σώμα μου και νιώσε,
κι ύστερα σκέψου ότι θες
εγώ θα σ' αγαπώ κι απόψε (Χ2)

Με ξέρεις πιο καλά απ' τον καθένα,
κατάφερες το μέσα μου να δεις,
εγώ κι εσύ μωρό μου είμαστε ένα,
σαν δύο ημισφαίρια της γης

Γίνε τα μάτια μου και δες,
γίνε το σώμα μου και νιώσε,
κι ύστερα σκέψου ότι θες
εγώ θα σ' αγαπώ κι απόψε (Χ5)

Κι ύστερα σκέψου οτι θές, εγώ θα σ΄ αγαπώ κι απόψε

Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи