'Ο,τι πιο όμορφο

'Ο,τι πιο όμορφο υπάρχει
στη ζωή μου είσαι εσύ
τύφλα το φεγγάρι να 'χει
εσύ λάμπεις πιο πολύ.

Най-хубавото нещо
в живота ми си ти
дори да угасне луната
ти по-силно блестиш



Καλλιτέχνης: Στάθης Ραφτόπουλος
Συνθέτης/Στιχουργός: Φοίβος

Μες στη νύχτα,στο σκοτάδι
η ματιά σου χίλια φώτα ανάβει
με μια λάμψη με τυλίγει
σαν το διαμαντένιο δαχτυλίδι.
Μια εικόνα,χίλιες λέξεις
εύκολα μπορείς να με μαγέψεις
στην ασχήμια όλου του κόσμου
ευτυχώς που έχω εσένα φως μου.

'Ο,τι πιο όμορφο υπάρχει
στη ζωή μου είσαι εσύ
τύφλα το φεγγάρι να 'χει
εσύ λάμπεις πιο πολύ.

Η καρδιά μου φτερουγίζει
το όνομά σου,όταν δειλά ψελλίζει
σε κοιτάζω κι ανεβαίνω
πρόσωπό μου τρισχαριτωμένο.
Δημοσιεύτηκε από ' Ανώνυμος

Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи