Όλα καλά

Всичко е наред - Сакис Рувас

Σάκης Ρουβάς - Όλα καλά

Στίχοι/Μουσική: Φοίβος
Πρώτη εκτέλεση: Σάκης Ρουβάς

Μη μου κλαις, μη μου κλαις
Δυνατή να φανείς θέλω εσύ
Και εγώ θα 'μαι εδώ στο πλευρό σου
Ανά πάσα στιγμή
Θα βοηθήσω θα σε φροντίσω
Τίποτα κακό δεν θα αφήσω
Να μου πάθεις θα σε προσέχω
Και πίστεψέ με

Όλα καλά όλα καλά
Θα σου πάνε
Όλα καλά
Θα φτιάξουν όλα όπου να 'ναι
Όλα΄καλά
Μην σταματήσεις να ελπίζεις
Κράτα γερά
Γιατί στο τέλος κερδίζεις
Όλα καλά Όλα καλά
Όλα καλά Όλα καλά
Όλα καλά Όλα καλά θα 'ναι
Όλα καλά

Δεν μπορώ δεν μπορώ
να σε βλέπω να μελαγχολείς
Μ' αγαπάς σ' αγαπώ
Και γι' αυτό μην μου ανησυχείς
Για καλό ήταν όλα
Θα πούμε
Και όπως θέλουμε όλα
θα 'ρθούνε
Νικητές στο τέλος θα βγούμε
Και πίστεψέ με

Rouvas - All well (translation)

Don't you cry, don't you cry
I want you to be strong
and I'll be here by your side
every minute
I'll help, I'll look after you
I won't let anything bad
happen to you, I'll take care of you
and believe me

All well, all well
is gonna be for you
All well
All will mend in a while
All well
don't give up hope
hold on tight
'cause in the end you win
All well, all well
All well, all well
all will be well
all well

I can't, can't stand
seeing you in melancholy
you love me, I love you
and so don't you worry
it was all for good
we'll say
and all will turn out
as we want them
we will be winners in the end
and believe me

Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи