Σταγόνα στο Αιγαίο

Ευριδίκη - Σταγόνα στο Αιγαίο



Στίχοι: Σταμάτης Πανταζόπουλος
Μουσική: Γιώργος Δημητριάδης
Πρώτη εκτέλεση: Ευριδίκη

Τα χίλια λάθη μου που ακόμα σε εξοργίζουν,
τα τόσα δάκρυα που λες πως μας χωρίζουν
Τα χίλια βήματα που κάναμε στην άμμο,
τα τόσα ψέματα που είπα και σε χάνω
Τα τόσα βράδια μας που πήγανε χαμένα,
τα χίλια όνειρα που έκανα για σένα
Τα τόσα λόγια που σου λέω και σε εξοργίζω,
στα χίλια χρόνια που στ' αλήθεια σε γνωρίζω

Είναι ένα τίποτα σταγόνα στο Αιγαίο
είναι ένα τίποτα μα εγώ μαζί τους κλαίω
Τόσο μικρό και τόσο ασήμαντο σου λέω
είναι ένα τίποτα μα εγώ μαζί τους κλαίω

Τα χίλια βάσανα που έζησα μαζί σου,
τα τόσα πάθη που 'χες κρύψει στην ψυχή σου
Και αυτές οι νότες που σιγά σου ψιθυρίζω,
στα χίλια χρόνια που στ' αλήθεια σε γνωρίζω

Είναι ένα τίποτα σταγόνα στο Αιγαίο
είναι ένα τίποτα μα εγώ μαζί τους κλαίω
Τόσο μικρό και τόσο ασήμαντο σου
λέω είναι ένα τίποτα μα εγώ μαζί τους κλαίω
Σου λέω....μαζί τους κλαίω

Είναι ένα τίποτα σταγόνα στο Αιγαίο
είναι ένα τίποτα μα εγώ μαζί τους κλαίω
Τόσο μικρό και τόσο ασήμαντο σου λέω
είναι ένα τίποτα μα εγώ μαζί τους κλαίω
Είναι ένα τίποτα σταγόνα στο Αιγαίο
είναι ένα τίποτα μα εγώ μαζί τους κλαίω

Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи