Άκουσε αγόρι μου

Много хубава мелодия и текст на Христос Дантис изпълнени от примата на гръцкия поп - Кети Гарби.

Καίτη Γαρμπή - Άκουσε αγόρι μου



Στίχοι/Μουσική: Χρήστος Δάντης
Πρώτη εκτέλεση: Καίτη Γαρμπή

Άκουσε αγόρι μου απόψε θα μπούνε οι όροι μου
φέρθηκα ανώτερα και συ δίνεις όλο λιγότερα
Άκουσε ωραίε μου και έρωτα δήθεν μοιραίε μου
τέρμα πια τα μπλα μπλα μπλα εάν δεν αλλάξεις θα φύγω
αξίζω πολλά, αξίζω πολλά, αξίζω πολλά, αξίζω πολλά, αξίζω πολλά

Θέλω εκπλήξεις τρελές, πρωινό στο κρεβάτι
στο παραμύθι σου να μαι εγώ η Χιονάτη
θέλω να γράφεις μηνύματα όπως και πρώτα
κι όταν παίρνει φωτιά το κορμί, να χεις υπομονή

Άκουσε αγόρι μου...

Άκουσε ωραίε μου...

Κι όταν παίρνει φωτιά το κορμί, να χεις υπομονή

Άκουσε αγόρι μου...

Άκουσε ωραίε μου...

Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи