Ако ме обичаш

Песен с леко ориенталски мотиви от бившата вокалистка на Анна Виси от турски произход - Natalia - Ако ме обичаш.

Αν μ΄αγαπάς μαζί σου έλα πάρε με
Αν μ΄αγαπάς μαζί μου έλα μείνε
Αν μ΄αγαπάς να τρέξεις απόψε κοντά μου
καρδιά μου
Αν μ΄αγαπάς δική σου έλα κάνε με
αν μ΄αγαπάς δικός μου έλα γίνε
αν μ΄αγαπάς θα βγαίνανε αληθινά
τα όνειρά μου αν μ΄αγαπάς



Στίχοι: Νίκος Σαρρής
Μουσική: Κώστας Μηλιωτάκης
Πρώτη εκτέλεση: Natalia

Κάτι μου λέει πως απλά
ποτέ δεν κατάφερες να πεις όσα θες
μόνο που θέλω να ξέρεις πως δεν είναι αργά
Ελα πάρε με αγκαλιά
και να δεις πως όλα θα πάνε καλά

Αν μ΄αγαπάς μαζί σου έλα πάρε με
Αν μ΄αγαπάς μαζί μου έλα μείνε
Αν μ΄αγαπάς να τρέξεις απόψε κοντά μου
καρδιά μου
Αν μ΄αγαπάς δική σου έλα κάνε με
αν μ΄αγαπάς δικός μου έλα γίνε
αν μ΄αγαπάς θα βγαίνανε αληθινά
τα όνειρά μου αν μ΄αγαπάς

Κάτι μου λέει πως απλά
ανώφελα βιάζεσαι και θες να ξεχάσεις
πρόχειρα θες να σκεπάσεις σημάδια πολλά
Ελα πάρε με αγκαλιά
και να δεις πως όλα θα πάνε καλά

Αν μ΄αγαπάς μαζί σου έλα πάρε με
Αν μ΄αγαπάς μαζί μου έλα μείνε
Αν μ΄αγαπάς να τρέξεις απόψε κοντά μου
καρδιά μου
Αν μ΄αγαπάς δική σου έλα κάνε με
αν μ΄αγαπάς δικός μου έλα γίνε
αν μ΄αγαπάς θα βγαίνανε αληθινά
τα όνειρά μου αν μ΄αγαπάς

Ελα πάρε με αγκαλιά
και να δεις πως όλα θα πάνε καλάn>

Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи