Nebma & Mystique

ΝΕΒΜΑ & Mystique - (Μην Κάνεις Πως) Δεν Θυμάσαι





Nebma

Μην κάνεις πως δε θυμάσαι
μη λυπάσαι
μου λες ότι έχεις αλλάξει γνώμη
όμως άσε,
το έργο το 'χω δει,
τη λύση έχω βρει
συγγνώμη μα η μνήμη δε μ'αφήνει επιλογή
κοιτάζω μπροστά,γνωστά όλ'αυτά
σωστά τα μισά
όμως τα λόγια λειψά.
Πια δεν κλαις,
λες με ξεπέρασες
όμορφη και νέα όμως στα μάτια μου γέρασες

Mystique

Ξέχασες,πως μου μίλαγες
το ξέχασες
πως με φίλαγες
και πέταξες
μια ολόκληρη ζωή.
Πώς μπορείς;
Έφυγε κάθ'ελπίδα μου όταν έφυγες
μες τη νύχτα κι έτσι έμεινε
τώρα μόνο η σιωπή.

Chorus

Δε μ'αγαπάς,δε μου μιλάς,δε με κοιτάς.
Μην κάνεις πως δε θυμάσαι.
Δε μ'αγαπάς,δε μου μιλάς,δε με κοιτάς.
Μην κάνεις πως δε θυμάσαι.
Κι όλες αυτές οι υπερβολές
είναι στο χθες.
Τα βράδια πως θα κοιμάσαι;
Δε μ'αγαπάς,δε μου μιλάς,δε με κοιτάς.
Μην κάνεις πως δε θυμάσαι.

Nebma

Δεν ξέρω αν λυπάσαι
ή μήπως και θυμάσαι,
όταν τους είχες όλους
σήκω σήκω,κάτσε κάτσε.
Και τώρα κάτσε πιάσε την αρχή και ψάξε,
ζωή είναι αυτή που κάνεις
ή μήπως και απατάσαι;
Σ'όλους πάντα δείχνεις
ότι δε θα 'θελες να 'σαι.
Μη φοβάσαι
μην ντραπείς,μόνο κλάψε
για όποιον σε αγάπησε,απάτησε και θάψε
σαν το κινητό σου,
την καρδιά σου τώρα φράξε.

Mystique

Χάθηκε
η ανάσα μου ξεχάστηκε,
η καρδιά αυτή που βιάστηκε
νιώθει τόση μοναξιά
oh oh oh oh

Chorus

Δε μ'αγαπάς,δε μου μιλάς,δε με κοιτάς.
Μην κάνεις πως δε θυμάσαι.
Δε μ'αγαπάς,δε μου μιλάς,δε με κοιτάς.
Μην κάνεις πως δε θυμάσαι.
Κι όλες αυτές οι υπερβολές
είναι στο χθες.
Τα βράδια πως θα κοιμάσαι;
Δε μ'αγαπάς,δε μου μιλάς,δε με κοιτάς.
Μην κάνεις πως δε θυμάσαι.

Nebma

Τώρα όσο κι αν το θες
ότι και να κάνεις
νομίζεις πως κερδίζεις
μα στ'αλήθεια όμως χάνεις.
Και κάθε φορά
που εσύ θα λες καλά είμαι
να ξέρεις ότι η αρρώστια αυτή
λέγεται alzheimer.
Δεν πειράζει μπροστά σου όταν θα 'μαι
οι σκηνές μας σαν ταινία
στο μυαλό σου θα περνάνε.
Όσο να 'ναι κάτι μέσα μου μαράθηκε
νομίζω πως η τελευταία μας σελίδα γράφτηκε.
Θυμάσαι πόσα έκανες,κέρασες για να 'σαι
από μικρή στα λούσα,μες τα gucci και versace.
Όπου κάτσει κάτσε,το ίδιο σ'ολους τάξε.
Άλλον αγαπάς,μ'άλλους μιλάς κι αλλού κοιμάσαι.
Μ'όλους τους υπόλοιπους και μένα τώρα κράξε.
Βάλε και υπότιτλους και ότι γράφει πράξε.
Άκου το αυτό,
χόρεψε το όπου και να 'σαι.
Αν δεν έχεις τι να πεις
βούλωσε το,πάψε!

Chorus x2

Δε μ'αγαπάς,δε μου μιλάς,δε με κοιτάς.
Μην κάνεις πως δε θυμάσαι.
Δε μ'αγαπάς,δε μου μιλάς,δε με κοιτάς.
Μην κάνεις πως δε θυμάσαι.
Κι όλες αυτές οι υπερβολές
είναι στο χθες.
Τα βράδια πως θα κοιμάσαι;
Δε μ'αγαπάς,δε μου μιλάς,δε με κοιτάς.
Μην κάνεις πως δε θυμάσαι.



Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи