Καλημέρα καινούργια μου αγάπη

Καλημέρα καινούργια μου αγάπη,
καλημέρα καινούργια ζωή.
Απο σήμερα τέλος τα λάθη,
φτάνει νά 'μαστε πάντα μαζί...

Τραγούδι: Άννα Βίσση

ΣΤΙΧΟΙ:
Και τώρα που χωρίσαμε τί θές;
Τί βγαίνει πιά αν φταίω ή αν φταίς;
Καινούργια αγάπη ήρθε στην καρδιά,
και νιώθω ν' αγαπώ πρώτη φορά.

Καλημέρα καινούργια μου αγάπη,
καλημέρα καινούργια ζωή.
Απο σήμερα τέλος τα λάθη,
φτάνει νά 'μαστε πάντα μαζί.

Και τώρα που χωρίσαμε μου λες
τα λάθη μας ν' αφήσουμε στο χτές.
Φοβάμαι όμως πια πως είν' αργά,
ο χρόνος δώρα πίσω δεν γυρνά.

Καλημέρα καινούργια μου αγάπη,
καλημέρα καινούργια ζωη.
Απο σήμερα τέλος τα λάθη,
φτάνει νά 'μαστε πάντα μαζί.



Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи