Γιαννούλης/Βαζαίος - Αγαπώ μια πιτσιρίκα

Αγαπώ μια πιτσιρίκα Λευτέρης Βαζαίος & Ματθαίος Γιαννούλης



И от концерт:



Ματθαίος Γιαννούλης & Λευτέρης Βαζαίος

Αγαπώ αγαπώ μια πιτσιρίκα,
ειναι τρε, ειναι τρέλα έίναι γλύκα
Ότι μου, ότι μου 'λειπε το βρήκα,
στην μικρή , στην μικρή την πιτσιρίκα

Πιτσιρί, πιτσιρίκα θ'αρρωστήσω,
άμα δε ,άμα δε σε συναντήσω,
και τα ο, και τα όμορφα σου χείλη
τρυφερά, τρυφερά να τα φιλήσω

Μες τα μα, μες τα μάτια σου το βρήκα
Ότι ψα, ότι ψάχνω πιτσιρίκα
Πες μου ο, πες μου οτι δεν μ 'αλλάζεις
Και τα χρο, και τα χρόνια δεν κοιτάζεις

Αγαπώ αγαπώ μια πιτσιρίκα,
ειναι τρε, ειναι τρέλα έίναι γλύκα
Ότι μου, ότι μου 'λειπε το βρήκα,
στην μικρή , στην μικρή μου πιτσιρίκα



Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи