Άννα Βίσση - Πάρ τε τα όλα

Един клип от ранните години на Ана Виси, музиката е на мъжът и - Никос Карвелас


Άννα Βίσση - Πάρ τε τα όλα
Στίχοι: Απόστολος Διαβολίκης
Μουσική: Νίκος Καρβέλας

Πάρτε τα όλα από μπροστά μου
δε θέλω τίποτα να έχω πια εδώ
πάρτε τα όλα να μην τα βλέπω
γιατί μου φέρνουνε στο μου το πρόσωπό του

Πάρτε τα όλα πάρτε τα όλα
και μην αφήσετε σημάδια πουθενά
πάρτε τα όλα κι αφήστε μόνο
την καρδιά μου να πονά
πάρτε τα όλα πάρτε τα
βάλτε φωτιά και κάφτε τα
πάρτε τα όλα πάρτε τα
βάλτε φωτιά και κάφτε τα
πάρτε τα όλα, πάρτε τα όλα

Πάρτε τα όλα από μπροστά μου
θέλω μονάχη μου τελείως πια να μείνω
πάρτε τα όλα και μη ρωτάτε
τώρα που έφυγε εκείνος τι θα γίνω

Πάρτε τα όλα, πάρτε τα όλα...



Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи