Της αγάπης αίματα - Елитис/Теодоракис

Янис Котсирас изпълнява: "Της αγάπης αίματα" по стихове на Одисеас Елитис и музика на Микис Теодоракис:



Της αγάπης αίματα

Στίχοι: Οδυσσέας Ελύτης
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Πρώτη εκτέλεση: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Άλλες ερμηνείες: Γιώργος Νταλάρας

Της αγάπης αίματα με πορφύρωσαν
και χαρές ανείδωτες με σκιάσανε
οξειδώθηκα μες στη νοτιά των ανθρώπων
μακρινή μητέρα ρόδο μου αμάραντο

Στ' ανοιχτά του πελάγου με καρτέρεσαν
Με μπομπάρδες τρικάταρτες και μου ρίξανε
αμαρτία μου να 'χα κι εγώ μιαν αγάπη
μακρινή μητέρα ρόδο μου αμάραντο

Τον Ιούλιο κάποτε μισανοίξανε
τα μεγάλα μάτια της μες στα σπλάχνα μου
την παρθένα ζωή μια στιγμή να φωτίσουν
μακρινή μητέρα ρόδο μου αμάραντο

Bloods of Love

Bloods of love dyed me red
and joys unseen did shade me
I got oxidated in the dampness of people
distant mother my rose unfading

In the open sea they awaited me
With three-sail bombard ships and opened fire
my sin to have a love
distant mother my rose unfading

Somewhere in July half-opened
her big eyes inside my bowels
the pure life for a moment to enlighten
distant mother my rose unfading



Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи