Наташа Теодориду - Луна

Наташа Теодориду - Луна:





Музика и текст: Йоргос Теофанус:
Наташа Теодориду - Луна:

Кажи ми, луна моя,къде ходи той вечер
Ако те поглежда от нечии други прегръдки
Кажи истината тази вечер,не ме съжалявай
Кажи ми моя луна,само ти можеш

Луна моя, опитай се да го намериш
и му кажи че аз няма да издържа,няма да оживея
Луна моя, застани на пътя му
и му покажи пътя обратно към мен

Но ако той, моя луна, откаже
не позволявай на слънцето да изгрее
Аз ще дойда с теб преди изгрева,
дори ако трябва да го гледам отгоре като луната

Кажи ми, луна моя,какво най-накрая виждаш
Чии чужди ласки,чии целувки са с него
Кажи истината тази вечер без значение колко боли
Кажи ми, луна моя, чие сърце го управлява

Какво ще правя с живота си,
мой сладък дъх
Ти си причината, заради, която дишам

Какво ще правя с живота си,
след като не сме заедно
Аз умирам...

Στίχοι/Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους
Νατάσα Θεοδωρίδου - Φεγγάρι

Πες μου φεγγάρι μου τις νύχτες πού γυρνά
αν σε κοιτάζει με μιαν άλλη αγκαλιά
πες την αλήθεια απόψε μη με λυπηθείς
πες μου φεγγάρι μου μόνο εσύ μπορείς

Φεγγάρι μου να ψάξεις να τον βρεις
και να του πεις πως δε θ' αντέξω δε θα ζήσω
φεγγάρι μου στο δρόμο του να μπεις
και να του δείξεις πώς να 'ρθει σε μένα πίσω

Μα αν αυτός φεγγάρι μου αρνηθεί
μη ξημερώσεις άσε τη νύχτα να με πάρει
θα φύγουμε μαζί πριν την αυγή
κι ας τον κοιτάζω από ψηλά σαν το φεγγάρι

Πες μου φεγγάρι μου τι βλέπεις τελικά
ποιο άλλο χάδι ποιο φιλί τον συντροφεύει
πες την αλήθεια απόψε όσο κι αν πονά
πες μου φεγγάρι ποια καρδιά τον ταξιδεύει

τι να τη κάνω τη ζωή
γλυκιά μου αναπνοή
εσύ είσαι ο λόγος που ανασαίνω

τι να τη κάνω τη ζωή
αφού δεν είμαστε μαζί
εγώ πεθαίνω

Natasha Theodoridou - Moon:

Tell me my mmon where does he go at nights
If he looks at you in the arms of someone else
Say the trouth tonight, don't feel sorry for me
Tell me my moon, only you can

My moon try to find him
and tell him that I will not last, I will not live
My moon, step into his way
and show him the way back to me

But if he my moon denies
Don't let the sun rise, let the night take me
I will go together before the sunrise
even if I look at him form above like the moon

Tell me my moon what do you finally see
which other caress, which kiss is with him
say the truth tonight no matter how much it hearts
tell me my moon which heart travels him

What should I do with my life,
my sweet breath
you are the reason I breath

What should I do with my life,
since we are not together
I'm dieing



Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи