Γιάννης Πλούταρχος - Είσαι υπέροχη

Плутархос - Прекрасна си:


Στίχοι: Έυη Δρούτσα
Γιάννης Πλούταρχος - Είσαι υπέροχη


Όλα δικά σου με μια λέξη θα είχαν γίνει
αν θα μου έλεγες τι σκέφτεσαι για μένα
αν θα μπορούσες να κοιτάξεις την καρδιά σου
κι αν δε μιλούσες για δυο λάθη περασμένα
Όλα δικά σου με μια λέξη θα είχαν γίνει
αν συμφωνούσαμε σε κάποιες διαφωνίες
όταν ζηλεύεις και θυμώνεις που θυμώνω
κι όταν σε πιάνουν οι πολλές ευαισθησίες

Είσαι υπέροχη νομίζω μου ταιριάζεις
αν και διαφέρουμε λιγάκι στα σημεία
ίσως να είναι και αυτό που με τρελαίνει
και που με κάνει να σου έχω αδυναμία

Όλα δικά σου με μια λέξη θα είχαν γίνει
αν δε βιαζόσουνα να πάρεις αποφάσεις
αν δε σου άρεσε ν΄ακούς τις διαδόσεις
και αν φοβόσουνα λιγάκι μη με χάσεις

Είσαι υπέροχη νομίζω μου ταιριάζεις
αν και διαφέρουμε λιγάκι στα σημεία
ίσως να είναι και αυτό που με τρελαίνει
και που με κάνει να σου έχω αδυναμία



3 коментара:

Анонимен каза...

Γιάννης Πλούταρχος: "κλείνω αργα τα βλεφαρά μου / μη μιλάτε για κείνη" LIVE, ant1 tv , 28 Οκτωβρίου 2008.
http://www.youtube.com/watch?v=X3CJAgX_I-k&fmt=18

Анонимен каза...

Γιάννης Πλουταρχος - Είσαι υπέροχη.
LIVE, ant1 tv , 28 Οκτωβρίου 2008.
www.youtube.com/watch?v=ODp_i-sMqAw&fmt=18

MARFI каза...

Ευχαριστώ!

Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи