Една страхотна песен посветена на магичният Солун от големият гръцки певец Стелиос Казандзидис. Θεσσαλονίκη μου (μεγάλη φτωχομάνα)



Музика и Текс: Хиотис Манолис и Христос Колокотронис Καζαντζίδης Στέλιος - Θεσσαλονίκη μου (μεγάλη φτωχομάνα)

Μουσική/Στίχοι: Χιώτης Μανώλης/Κολοκοτρώνης Χρήστος

Θεσσαλονίκη μου μεγάλη φτωχομάνα
εσύ που βγάζεις τα καλύτερα παιδιά
Θεσσαλονίκη μου μεγάλη φτωχομάνα
όπου κι αν πάω σ’ έχω πάντα στην καρδιά

Θεσσαλονίκη μου ποτέ δε σ’ απαρνιέμαι
είσ’ η πατρίδα μου, το λέω και καυχιέμαι
Είσ’ η πατρίδα μου, το λέω και καυχιέμαι
Θεσσαλονίκη μου ποτέ δε σ’ απαρνιέμαι

Θεσσαλονίκη μου κι αν είμαι μακριά σου
πάντα θυμάμαι τ’ όνομά σου το γλυκό
Αχ, πώς νοστάλγησα να ξαναρθώ κοντά σου
κι ας ξεψυχήσω μπρος στον πύργο τον λευκό

Θεσσαλονίκη μου ποτέ δε σ’ απαρνιέμαι...

Θεσσαλονίκη με τα τόσα σου μεράκια
βγάζεις τα πιο ’μορφα κορίτσια στο ντουνιά
Βράδια μποέμικα, τραγούδια στα σοκάκια
ξενύχτια, γλέντια μέσ’ στην κάθε γειτονιά

Θεσσαλονίκη μου ποτέ δε σ’ απαρνιέμαι...



Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи