Янис Вардис - Една вечер в Солун

Една много хубава песен на Янис Вардис по музика на брат му Андонис Вардис - Една вечер в Солун:

Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής
Γιάννης Βαρδής - Μια βραδιά στη Σαλονίκη

Μες τα μάτια σου γυρεύω την πατρίδα μου να βρω
μια ζωή περιπλανιέμαι απ'το νότο ως το βορρά σου
την κακούργα μοναξιά μου να νικήσω δεν μπορώ
και σε ψάχνω σε μια πόλη που 'χει ακομα το άρωμα σου.

Μια βραδιά στη Σαλονίκη μεθυσμένοι και οι δυο
μου 'πες ό,τι κι αν σου τύχει θα 'μαι πλάι σου εγώ
και μετά χαθήκαμε δεν ξαναβρεθήκαμε
τη ζωή τη φοβηθήκαμε.

Βουρκωμένη μες'τα μάτια μου και απόψε η βραδιά
η ζωή μας σου φωνάζω λάθος δρόμο έχει πάρει
ένας άνεμος αλήτης μου παγώνει την καρδιά
ένας άνεμος που κάποτε τον έλεγες βαρδάρη.

Μια βραδιά στη Σαλονίκη μεθυσμένοι και οι δυο
μου 'πες ό,τι κι αν σου τύχει θα 'μαι πλάι σου εγώ
και μετά χαθήκαμε δεν ξαναβρεθήκαμε
τη ζωή τη φοβηθήκαμε.



Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи