Ειρήνη Μερκούρη - Κάτι έχω πάθει με τα μάτια σου

Ειρήνη Μερκούρη - Κάτι έχω πάθει με τα μάτια σου



Στίχοι: Νεκτάριος Τυράκης
Μουσική: Νίκος Τερζής
Ειρήνη Μερκούρη - Κάτι έχω πάθει με τα μάτια σου

Μια στιγμή σε είδα
κι όμως σε ξεχώρισα
πως σε λένε ρώτησα
την αγάπη γνώρισα
πάνω στην καρδιά μου
τ' όνομά σου έγραψα
να φοβάμαι έπαψα
κι όλα τ' άλλα ξέχασα

Κάτι έχω πάθει με τα μάτια σου
θα 'δινα τα πάντα για τα χάδια σου
βλέπω στο κορμί μου τα σημάδια σου
απ' τα μάτια σου, απ' τα μάτια σου

Κάτι έχω πάθει με τα μάτια σου
θα 'δινα τα πάντα για τα χάδια σου
βλέπω στο κορμί μου τα σημάδια σου
απ' τα μάτια σου, απ' τα μάτια σου

Ξέρω πως δεν πρέπει μα σ' ερωτεύτηκα
γιατί εσύ μου χάρισες ότι ονειρεύτηκα
μου πες μ' ένα βλέμμα
λόγια που δεν λέγονται
οι ζωές μας δέθηκαν
κι απ τον πόθο καίγονται

Κάτι έχω πάθει με τα μάτια σου
θα 'δινα τα πάντα για τα χάδια σου
βλέπω στο κορμί μου τα σημάδια σου
απ' τα μάτια σου, απ' τα μάτια σου

Κάτι έχω πάθει με τα μάτια σου
θα 'δινα τα πάντα για τα χάδια σου
βλέπω στο κορμί μου τα σημάδια σου
απ' τα μάτια σου, απ' τα μάτια σου




Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи