Всичкo за теб...

Никос Икономопулос - Всичко за теб
Текст: Никос Ваксеванелис
Музика: Панайотис Бракулис



Всичко за теб

Облаци, напълниха се очите ми с облаци
и където и да са, скоро буря ще се разрази
пак ще плача и причинита и само ти ще си причината
Ти, която избяга и на парченца направи
сърцето ми, мечтите ми
Ти, която казваше че с мене щеше да бъдеш
каквото и да се случи в живота

Всичко за теб нощес ми напомня
където и да погледна - сянката твоя
където и да ида, с която и да съм
в очите и теб пак виждам
да те забравя не става светлина моя
на небето, която беше ярка звезда
чувствам се толкова самотен в пустошта на света
Изпрати едно послания, само една дума
на самотата ми да разчупиш мълчанието
такова отсъствие, сърцето как да издържи
как да се бори, с какво очакване
затвориха се хоризонтите и всички пътища
единственият път за мен си ти
никога не почувства колко те обичам, защо ?

Железа, в акъла ми и в сърцето ми
затворен в любовта ти - химерната
пак се боря с безбройни "защо", безбройни "защо"
защо от мен се отрече и ме остави да живея с оплакването
защо бе коровосърдечнице, как да извикам, че живея
без смисъл и любов в живота.

Στίχοι: Νίκος Βαξεβανέλης
Μουσική: Παναγιώτης Μπρακούλιας
Νίκος Οικονομόπουλος - Όλα για σένα

Σύννεφα, πλημμύρισαν τα μάτια μου με σύννεφα
και όπου να΄ναι θα ξεσπάσει μπόρα σύντομα
πάλι θα κλάψω κι η αιτία θα΄σαι εσύ μόνο εσύ
Εσύ που έφυγες και έκανες συντρίμμια
την καρδιά μου ,τα όνειρά μου
εσύ που έλεγες πως θα΄σουνα μαζί μου
ότι κι αν γίνει μια ζωή

Όλα για σένα απόψε μιλάνε
όπου κοιτάξω η δική σου σκιά
όπου κι αν πάω με όποια και να΄μαι
στα μάτια της βλέπω εσένα ξανά
να σε ξεχάσω δε γίνεται φως μου
στον ουρανό μου ήσουνα αστροφεγγιά
νιώθω τόσο μόνος μεσ΄την ερημιά του κόσμου
Στείλε ένα μήνυμα μόνο μια λέξη
της μοναξιάς μου να σπάσει η σιωπή
τόση απουσία η καρδιά πώς ν΄αντέξει
πώς να παλέψει με την προσμονή
κλείσαν οι ορίζοντες κι όλοι οι δρόμοι
ο μόνος δρόμος για μένα είσαι εσύ
πόσο σ΄αγαπώ ποτέ δεν ένιωσες, γιατί;

Σίδερα, μεσ΄το μυαλό και στην καρδιά μου σίδερα
φυλακισμένος στης αγάπης σου τη χίμαιρα
πάλι παλεύω με αμέτρητα γιατί, αμέτρητα γιατί
γιατί μ΄αρνήθηκες και μ΄άφησες να ζω με το παράπονο
γιατί βρε άπονο πώς να φωνάξω πως υπάρχω
δίχως νόημα κι αγάπη στη ζωή

Oikonomopoulos - Ola gia sena

Ola gia sena
Sinefa plimirisan ta matia mou me sinefa
ke opu nane tha ksespasi bora sindoma
pali tha klapso ke i etia tha ise esi,mono esi
esi pou efiges ke ekanes sindrimia
tin kardia mou ta onira mou
esi pou eleges pos tha 'souna mazi mou
oti ki an gini mia zoi

Ola gia sena apopse milane
opou kitakso i diki sou skia
opou ki an pao me opia ke na me
sta matia tis vlepo esena ksana
na se ksexaso de ginete fos mou
ston ourano mou isouna astrofeggia
nioto toso monos mes'tin erimia tou kosmou
Steile ena minima mono mia leksi
tis monaksias mou na spasi i siopi
tosi apousia i kardia pos n'andeksi
pos na palepsi me tin prosmoni
klisan i orizondes ki oli i dromi
o monos dromos gia mena ise esi,
poso sagapw pote den evioses,giati?

Sidera mesto mialo ke stin kardia mou sidera
filakismenos stis agapis sou ti ximera
pali palevo me ametrita giati,ametrita giati
giati m'arnithikes ke m'afises na zo me to parapono
giati vre apono pos na fonakso pos iparxo
dixos noima ki agapi sti zoi



Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи