Лъжа беше

Έλλη Κοκκίνου: Ηταν ψέμα - Ели Кокину - Лъжа беше
Στίχοι/Μουσική: Φοίβος - Музика и текст: Фивос



Лъжа беше (итан псема)
Беше лъжа (Htan psema)

Ако искаш да си тръгваш,
тръгвай, няма да те спирам.
Няма да ми липсваш,
нито пък ще страдам.
И не ми казвай, че си изненадан,
че си очаквал да плача и да те моля.

Боже мой, какво говоря!
Но какви ги приказвам,
че да съм далеч от тебе мога!
Бяха просто приказки, само думи,
за да те накарам да ревнуваш.
Беше лъжа абсолютна.
Повярвай, обичам те.
Истината, любов моя, е,
че за мен целият свят
около теб единствено се върти.

Ако за теб не ме е грижа,
теб също не те е грижа за мен.
Ти беше само една спирка,
а аз - просто мимолетна история.
Тръгвай, за мен няма значение,
и преди теб живях си добре.

Боже мой, какво говоря!...

Беше лъжа, беше лъжа!

Всичко се върти около теб.
Такива са моите чувства към теб.

Αν θες να φύγεις
φύγε δεν σε σταματώ
δεν θα μου λείψεις
κι ούτε που θα λυπηθώ
και μη μου πεις πως
τώρα έχεις εκπλαγεί
κι ότι περίμενες
να κλαίω γονατιστή

Θεέ μου τι λέω
μα τί σου λέω
πως μακριά σου εγώ μπορώ
στάσου μη φεύγεις μη φεύγεις λέω
να σου εξηγήσω ένα λεπτό

Ηταν ψέμα ήταν ψέμα
πως μπορώ χωρίς εσένα
ήταν λόγια ήταν λέξεις
έτσι απλά για να ζηλέψεις
Ηταν ψέμα τι να λέμε
σ΄αγαπάω πίστεψέ με
η αλήθεια αγάπη μου είναι
πως για μένα περιστρέφεται
όλη η γη γύρω από σένα

Αν δεν σε νοιάζω
δεν με νοιάζεις ούτε εσύ
ήσουν μια στάση
κι εγώ απλά περαστική
Φύγε λοιπόν δεν θα μου
κάνει διαφορά
ζούσα και πριν από εσένα
μια χαρά

Θεέ μου τι λέω
μα τί σου λέω
πως μακριά σου εγώ μπορώ
στάσου μη φεύγεις μη φεύγεις λέω
να σου εξηγήσω ένα λεπτό

Ηταν ψέμα ήταν ψέμα
πως μπορώ χωρίς εσένα
ήταν λόγια ήταν λέξεις
έτσι απλά για να ζηλέψεις
Ηταν ψέμα τι να λέμε
σ΄αγαπάω πίστεψέ με
η αλήθεια αγάπη μου είναι
πως για μένα περιστρέφεται
όλη η γη γύρω από σένα
Ηταν ψέμα ψέμα ψέμα
Ηταν ψέμα ψέμα ψέμα

Ηταν ψέμα ήταν ψέμα
πως μπορώ χωρίς εσένα
ήταν λόγια ήταν λέξεις
έτσι απλά για να ζηλέψεις
Ηταν ψέμα τι να λέμε
σ΄αγαπάω πίστεψέ με
η αλήθεια αγάπη μου είναι
πως για μένα περιστρέφεται
όλη η γη γύρω από σένα
περιστρέφονται όλα
γύρω από εσένα
έτσι αισθάνομαι αγάπη μου
για σένα
περιστρέφονται όλα
γύρω από εσένα
έτσι αισθάνομαι αγάπη μου
για σένα

Kokkinou - Itan psema



Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи