Не става!

Ели Кокину - Не става Έλλη Κοκκίνου: Δε γίνεται
Музика и текст: Фивос Στίχοι & Μουσική: Φοίβος

Ели Кокину - Не става Έλλη Κοκκίνου: Δε γίνεται
Музика и текст: Фивос Στίχοι & Μουσική: Φοίβος

Изведнъж ми казваш Μου λες στα ξαφνικά
Че искаш да те оставя πως θέλεις να σ' αφήσω.
И мечтите ни да забравя Και τα όνειρα που οι δυο μας κάναμε να σβήσω.

Да си тръгна искаш Να φύγω θές χωρίς
без да те тормозя να σε ταλαιπωρίσω.
Да те забравя и Να σε ξεχάσω και
да те не следвам να μη σ' ακολουθήσω.

Само че, не става, не става Όμως δεν γίνεται,δεν γίνεται
Просто ей така да те оставя απλά έτσι να σ' αφήσω.
Твоя сянка аз ще стана Θα γίνω η σκιά σου εγώ
И ще те преследвам και θα σε κυνηγήσω.
по всяко време и навсякъде Σε κάθε μέρος και στιγμή
предупреждавам те и аз ще съм там. θα βρίσκομαι και εγώ εκεί, σου λέω.

Не става, не става Δεν γίνεται,δεν γίνεται
Обхваща ме отчаянието με πιάνει το μαράζι.
Обичах те и да знаеш Σ' αγάπησα κι αυτό έτσι απλά
това не се променя тъй лесно να ξέρεις δεν αλλάζει.
Не ти е магазин сърцето ми Δεν είναι μαγαζί η καρδιά
да влизаш и да излизаш, ей тъй, казвам ти. να μπαινοβγαίνεις έτσι απλά, σου λέω.

Казваш ми изведнъж, Μου λες στα ξαφνικά πως
че всичко е свършило όλα έχουν τελειώσει.
Очите ми насълзени гледаш Τα μάτια μου κοιτάς
που έχουνε βουρκώσει.

Дълго се опитвах, Προσπάθησα πολύ να βγεις
да те изтрия от сърцето ми απ' την καρδιά μου.
Но все още скъпи Μ' ακόμα αγάπη μου
населяваш сънищата ми στοιχειώνεις τα όνειρά μου.




Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи