Христос Менидиатис - Апопсе Липис

Χρήστος Μενιδιάτης - Απόψε λείπεις
Στίχοι/Μουσική: Χριστόδουλος Σιγανός Музика и Текст: Сиганос Христодулос




Απόψε λείπεις και εγώ κομμάτια γίνομαι γλυκιά μου Нощес те няма и това ме съсипва мила
πονάει η καρδιά μου боли ме сърцето
Απόψε θέλω να πιω στα δύο κόβεται η ζωή μου Нощес искам да пия, на две животът ми разцепва се
και η φωνή μου να πει ξανά σ' αγαπώ δεν μπορεί и гласът ми "обичам те" да каже отново не може
γιατί σε ποιον να το πει на кой да го каже...

Σε εσένα που' χεις κάψει μία καρδιά На теб, която едно сърце изгори
σε εσένα που άφησες αυτόν που αγαπά На теб, която остави тоз, който те обича
απόψε λείπεις και θέλω να πιω Нощес те няма и искам да пия
γιατί δεν έχω σε ποιόν να τα πω Защото няма на кой да го кажа
Σε εσένα που' χεις κάψει μία καρδιά На теб, която едно сърце изгори
σε εσένα που άφησες αυτόν που αγαπά На теб, която остави тоз, който те обича
θα περιμένω θα περιμένω ще чакам, ще чакам
σε όποια ξένη αγκαλιά κι αν με βρεις в която и чужда прегръдка да се озовеш
πάντα εγώ θα επιμένω аз винаги ще настоявам

Απόψε λείπεις και εγώ σπάω ότι βρω Нощес те няма и аз чупя каквото намеря
και από τα μάτια τρέχουνε δάκρυα и от очите сълзи текат
Απόψε θέλω να βρω λόγια που σβήνουνε τον πόνο Нощес искам да намеря думи, болката да утолят
μα βρήκα μόνο σημάδια ότι σε θέλω πολύ но само белези октрих, че искам те много
και το μυαλό μου εκεί и акълът ми там

Christos Menidiatis Apopse Leipeis



Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи