Лошо Момче

Nino - Лошо Момче
Музика: Такис Бугас
Текст: Никос Гритсис



Νίνο Ξυπολιτάς - Κακό παιδί
Στίχοι: Νίκος Γρίτσης
Μουσική: Τάκης Μπουγάς

Δεν μπορείς να με κάνεις να κλάψω
να πληγώνομαι είπα να πάψω
δεν μπορείς να μου βγάλεις το γέλιο
θα γελάσω την ώρα που θέλω εγώ
Δεν έχω τίποτα μαζί σου να το ξέρεις
αλλά παλεύεις άδικα να καταφέρεις
να με νιώσεις να σε νιώσω
δεν έχω κάτι παραπάνω να σου δώσω εγώ

Η ζωή μου δεν ήταν ευθεία
δεν την γνώρισα την ευτυχία
εναντίον μου συνωμοσία το χθες
Η ψυχή μου φορτίο στην πλάτη
το μυαλό σκοτεινό μονοπάτι
δεν υπάρχει πια μέσα μου κάτι να θες

Είμαι πολύ κακό παιδί
είμαι αλήτης επειδή
για εκμετάλλευση δεν είναι η καρδιά μου
Είμαι πολύ κακό παιδί
γιατί καλό δεν έχω δει
για την αγάπη έχουν σπάσει τα φτερά μου

Δεν μπορείς να μου πεις τι να κάνω
δε σε παίρνει στα νεύρα μου πάνω
δε με νοιάζει τι έχω να χάσω
και σε τίποτα δε πάω πάσο εγώ

Κανένας τρόπος δεν υπάρχει να με πείσεις
τα χαλινάρια της ψυχής μου να κρατήσεις
να με κάνεις του χεριού σου
ξέχασέ το να το βγάλεις απ΄το νου σου αυτό

Nino Kako Paidi



Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи