Гарби - Ад

Кети Гарби - Ад
Музика и Текст: Фивос

Καίτη Γαρμπή - Κόλαση
Στίχοι/Μουσική: Φοίβος



Στη διασταύρωση το τέλος δηλώνεις
περνάς με κόκκινο, και με σκοτώνεις
Μες στο σκοτάδι τη ζωή μου βυθίζεις
και σ' έναν κόσμο άσπλαχνο με γκρεμίζεις

Κόλαση έχει γίνει η ζωή μου
Κόλαση και φωτιά μες στην ψυχή μου
Κόλαση όλα μοιάζουν μακριά σου
Κράτησες τον παράδεισο κοντά σου

Κόλαση έχει γίνει η ζωή μου
Κόλαση και φωτιά μες στην ψυχή μου
Κόλαση όλα μοιάζουν μακριά σου
Κράτησες τον παράδεισο κοντά σου

Εκεί που δε μετράνε μέρες και χρόνια
και ο πόνος μοιάζει να κρατάει αιώνια
Εκεί που δεν γνωρίζουν για την αγάπη
σ' έναν κόσμο που δεν μπήκε σε χάρτη

Κόλαση έχει γίνει η ζωή μου
Κόλαση και φωτιά μες στην ψυχή μου
Κόλαση όλα μοιάζουν μακριά σου
Κράτησες τον παράδεισο κοντά σου

Garbi - Kolasi



Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи