Целувката на живота

Елена Папаризу - Целувката на живота
Текст: Янис Доксас
Музика: Йоргос Сампанис

Песента от саундтрака към филма "Το φιλί της ζωής" - "Целувката на живота" в изпълнение на Елена Папаризу, спечели наградата за най-добър видеоклип в категория поп за 2008 на гръцката телевизя МАД. Самата Елена пък се окичи с наградата за изпълнител на годината.



Έλενα Παπαρίζου - Το φιλί της ζωής
Στίχοι: Γιάννης Δόξας
Μουσική: Γιώργος Σαμπάνης


Καράβι που κυλάει στα νερά
γλυκός προορισμός η φυλακή σου
κι αν πήγαινα αλλού σ΄άλλη στεριά
με μάγεψε το βλέμμα της ψυχής σου
Και άφησες τα δώρα στ΄ανοιχτά
δεν είχες να τα δώσεις πουθενά

Στο χείλος της καταστροφής
μου δίνεις το φιλί της ζωής
και πάω εκεί που πας κι εσύ καρδιά μου
Στο πέλαγος της ανοχής
μου δίνεις το φιλί της ζωής
νησί εγώ νησί κι εσύ στεριά μου

Μη φύγεις μην τρέξεις σε θέλω ν΄αντέξεις
μέχρι να λύσω δεσμά
Μη φύγεις μη τρέξεις σε θέλω ν΄αντέξεις
μέχρι ν΄ανοίξω φτερά

Ο ήλιος σε φιλάει στην κουπαστή
σε ξέρω τόσο λίγο μα πεθαίνω
να βλέπω στη μεγάλη μας στιγμή
τα χρόνια που ήμουν κάστρο πορθημένο
Μυστήριο που έρωτας χτυπά
εκεί που δε το ψάχνεις πουθενά



Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи