Λένε τόσα για μας




Kelly Kelekidou Nikos Kourkoulis - Lene Tosa gia mas

Λένε τόσα για μας Κέλλυ Κελεκίδου
Στίχοι: Χρήστος Καντζέλης
Μουσική: Τάσος Παναγής
Πρώτη εκτέλεση: Νίκος Κουρκούλης

Έμαθα μ' άλλον τώρα πως γυρνάς
τι εύκολα που τα ξεχνάς
μα δε μπορεί να είσαι εσύ αυτή
που κάποτε αγάπησα πολύ

Ήρθαν κι εμένα και μου είπανε
πως με άλλη χθες αργά σε είδανε
άκουσα πως κάνεις τα απίστευτα
απόψε αυτό δεν το περίμενα

Λένε τόσα για μας
λένε τόσα για μας
και τι να σκεφτώ
τις ώρες αυτές που δεν είσαι εδώ και ανησυχώ
Λένε τόσα για μας
λένε τόσα για μας
σε άλλη αγκαλιά θα σε φανταστώ και θα τρελαθώ
όλο πηγαίνει ο νους μου στο κακό
γιατί σε νοιάζομαι και σ' αγαπώ

Μιλάει ο κόσμος έγινε γνωστό
πως έχεις μάτια μου κρυφό δεσμό
είναι ψέμα ή αληθινό
ειλικρινά δεν ξέρω τι να πω

Λέγονται για σένα τόσα μάτια μου
πήρανε φωτιά τώρα τα βράδια μου
λάθος ή σωστό που σ' εμπιστεύτηκα
τι να πω δεν ξέρω πια μπερδεύτηκα



Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи