Амос - Върни се



Άμμος Γύρισε πίσω - Амос - Върни се

Σώμα μου η ψυχή σου Твоята душа - моето тяло
Δρόμος μου η ζωή σου Твоят живот - моят път
Πού είσαι τώρα, γύρισε πίσω Къде си сега, върни се
Παίζαμε το παιχνίδι Играхме играта
Ζούσαμε το ταξίδι Преживяхме пътуването
Πού είσαι τώρα, γύρισε πίσω Къде си сега, върни се
Πού είσαι τώρα Къде си сега

Είσαι αγέρας είσαι χώμα Ти си вятър, ти си пръст
(Πού είσαι τώρα) (Къде си сега)
Είσαι το μαύρο είσαι χρώμα И черно си и цвят
Γύρισε πίσω Върни се

Γύρισε πίσω δεν μπορώ Върни се не мога
Αυτό που είμαι χάνω Губя се
Χωρίς εσένα θα πεθάνω Без теб ще умра
Ο έρωτας αιμορραγεί Любовта кърви
Κι όλο μου λέει πολέμα И непрестанно ми казва - бори се!
Στάζει η καρδιά μου αίμα Кърви сърцето ми
Γύρισε πίσω Върни се

Ζούσες με τα φιλιά μου Живееше с целувките ми
Μέσα στην αγκαλιά μου в прегръдките ми
Πού είσαι τώρα, γύρισε πίσω Къде си сега, върни се
Πού είσαι τώρα Къде си сега

Είσαι η άμμος είσαι κύμα Пясък и вълна си
(Πού είσαι τώρα) (Къде си сега)
Είσαι αγάπη είσαι κρίμα И любов и тъга си
Γύρισε πίσω Върни се




Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи